برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

کفشور نقطه ای مشبک مدل ارژن سارانیک

کفشور نقطه ای مشبک مدل ارژن سارانیک

کفشور نقطه ای مشبک مدل ارژن سارانیک کد 211، دارای ورق یک میلی متری بوده و از آلیاژ فولاد 304 تولید شده است. استفاده از این آلیاژ به افزایش دوام این کفشور کمک ویژه ای می کند.

  • دارای ورق یک میلی متری
  • از جنس استیل ضد زنگ 304
  • مجهز به سوپاپ بوگیر و سوسک گیر
  • مناسب برای لوله 63 و 90
  • دارای گلویی کوتاه
  • با ابعاد 10 در 10 سانتی متر
  • موجود در رنگ استیل مات و طلا مات
بیشتر بخوانید
3,380,000 ‎ریال
رنگ
  • استیل مات
قبل از ثبت نهایی سفارش با ما تماس بگیرید تا یک مشاوره رایگان میهمان ما باشید
مرجع:
برند:
مورد پسند0
افزودن برای مقایسه 0
اضافه کردن به لیست خواسته ها
محصولات مرتبط
هیچ موردی یافت نشد
توضیحات

کفشور نقطه ای مشبک مدل ارژن سارانیک کد 211

کفشور یکی از کالای های ساختمانی متعددی می باشد که فواید آن در بهداشت منزل کمتر به چشم می آید. یک کفشور مرغوب علاوه بر اینکه در تمیزی و حفظ پاکیزگی قسمت های مختلف خانه مانند حمام، آشپزخانه و دستشویی نقش پر رنگی را دارد، در زیبا ساختن این مکان ها نیز جزء مهمی به حساب می آید. 

شرکت سارانیک از تولید کنندگان بنام و صاحب تجربه در زمینه شیرآلات و کالای های بهداشتی ساختمان می باشد و محصولات خود را با کیفیت بسیار بالا عرضه کرده و بهترین آلیاژ ها را برای تولید این محصولات بکار می برد. 

با اینکه کفشور ها در گذشته، مزایا و استفاده های کمتری را نسبت به کفشور های امروزی داشته اند، امروزه با استفاده از مواد جدید و بکارگیری طرح های زیبا و خاص برای تهیه این محصولات، اهمیت کفشور ها افزایش یافته است.

واضح است که یک کفشور همواره در معرض آب و رطوبت است و بنابراین باید از موادی تولید شود تا قادر باشد به مدت طولانی در برابر آب، رطوبت و مواد شوینده که همیشه با آن در تماس می باشند، پایداری نماید.

کفشور های سارانیک از آلیاژ فولاد 304 تهیه شده اند و این آلیاژ ضد زنگ می باشد و منحصراً برای مقاومت در مقابل عوامل خورنده موجود در قسمت های مختلف منزل تولید گردیده است.

خرید اینترنتی کفشور نقطه ای مشبک مدل ارژن سارانیک

کفشور نقطه ای مشبک مدل ارژن سارانیک، از استیل 304 تولید شده است. استفاده از این ماده در ساخت این کفشور به آن مقاومت بسیار زیاد در برابر عوامل خورنده مواد شوینده که ترکیبات شیمیایی دارند و با فلزات واکنش نشان می دهند، به ارمغان می آورد.

ضخامت ورق این کفشور 1 میلی متر بوده و در عین حال آنقدر استحکام دارد که مشکلی با آن هنگام راه رفتن بر روی آن نخواهید داشت؛ زیرا این کفشور به این راحتی ها نمی شکند. کفشور نقطه ای مشبک مدل ارژن سارانیک دارای توری آشغال گیر است و مانع از ورود آشغال به درون فاضلاب و مسدود شدن آن می شود.

علاوه بر توری اشغال گیر این کفشور دارای سوپاپ بوگیر است و از انتشار بو های بد به محیط جلوگیری می کند. 

سوپاپ سوسک گیر از دیگر قابلیت های این کفشور بوده و از ورود سوسک ها به محیط حمام، دستشویی و آشپزخانه شما ممانعت به عمل می آورد.

بیشتر بخوانید
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
ارژن
عنوان کالا
کفشور نقطه ای مشبک مدل ارژن سارانیک
برند
سارانیک
رنگ
استیل مات و طلا مات
جنس بدنه (آلیاژ)
استیل 304
سوپاپ سوسک گیر دار
دارد
ضخامت ورق
1 میلیمتر
ابعاد
10*10 سانتیمتر
گلویی کوتاه
دارد

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود