برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

وال هنگ فلاش تانک ایران مدل موج با شیر بیده سرد و گرم

وال هنگ فلاش تانک ایران مدل موج با شیر بیده سرد و گرم یکی از جدید ترین و بهترین وال هنگ های ساخت شرکت فلاش تانک ایران می باشد که دارای شیر بیده از آب گرم و سرد می باشد. این وال هنگ فلاش تانک ایران مدل موج با شیر بیده سرد و گرم دارای قیمت مناسب است.

بیشتر بخوانید
23,900,000 ‎ریال
ناموجود
مرجع:
برند:
مورد پسند0
افزودن برای مقایسه 0
اضافه کردن به لیست خواسته ها
محصولات مرتبط
توضیحات

وال هنگ فلاش تانک ایران مدل موج بیده دار

بیده ی استفاده شد در این وال هنگ فلاش تانک ایران مدل موج با شیر بیده دارای شیر های آب گرم و سرد می باشد. جنس بسیار با کیفیت و با دوام استفاده شده در وال هنگ فلاش تانک ایران مدل موج بیده دار باعث شده که بتواند در برابر انواع فشار ها و ضربه ها مقاوم کند و به راحتی دچار شکستگی نشود. وال هنگ فلاش تانک ایران مدل موج بیده دار دارای فاصله ای با سطح زمین می باشد که، این امکان را برای شما فراهم می سازد تا به آسانی فضای زیر توالت را تمییز نمایید و باعث جرم گرفتن در قسمت پایینی آن نشود. شما می توانید برای دریافت انواع مشخصات والهنگ، قیمت والهنگ و مقایسه انواع والهنگ ایرانی و خارجی به سایت مرجع تخصصی کالای ساختمانی چلونگر مراجعه نمایید.

خرید توالت فرنگی دیواری


دلیل استفاده از توالت های فرنگی در مقایسه با نوع ایرانی آن به این گونه می باشد که به دلیل حالت نشستنی که دارد پا های شما به صورت عمود در آمده و کمترین فشار به آن ها وارد می شود که برای سلامتی شما خیلی مناسب می باشد. وال هنگ فلاش تانک ایران مدل موج بیده دار یک توالت والهنگ که دارای بیده می باشد. توالت فرنگی ای که در اندازه ای فشرده طراحی و ساخته شده و درون دیوار نصب می شوند والهنگ می گویند. وال هنگ فلاش تانک ایران مدل موج بیده دار دارای فاصله ی مناسبی تا سطح زمین می باشد. در واقع وال هنگ فلاش تانک ایران مدل موج بیده دار با وضعیت معلقی که دارند، حس و حالی مدرن و خاص به فضای سرویس بهداشتی شما خواهند بخشید. وال هنگ فلاش تانک ایران مدل موج بیده دار مناسب برای استفاده در سرویص بهداشتی شما می باشد به گونه ای که طرح بسیار زیبای آن می تواند به طراحی سرویص شما زیبایی دوچندانی بدهد. . شرکت فلاش تانک در کنار تولید محصولات متنوع بهداشتی ساختمانی، خط تولید ترازوی آشپزخانه نیز از دیگر فعالیت‌های شرکت هدیه باران ایرانیان محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
موج با شیر بیده سرد و گرم
عنوان کالا
وال هنگ فلاش تانک ایران
برند
فلاش تانک ایران
کشور سازنده
ایران
رنگ
سفید
کیفیت لعاب
درجه یک
ورودی آب
سرد - گرم
لوله طهارت (بیده)
دارد

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود