برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

وال هنگ فلاش تانک ایران مدل آماتیس

وال هنگ فلاش تانک ایران مدل آماتیس دارای قیمت بسیار مناسبی می باشد که این قیمت در برابر جنس آن بسیار ارزان می باشد. این وال هنگ فلاش تانک ایران مدل آماتیس دارای ترکیب های رنگی زیبا می باشد. خرید وال هنگ فلاش تانک ایران مدل آماتیس به صورت عمده در مرجع تخصصی کالای ساختمانی چلونگر

بیشتر بخوانید
23,200,000 ‎ریال
ناموجود
مرجع:
برند:
مورد پسند0
افزودن برای مقایسه 0
اضافه کردن به لیست خواسته ها
محصولات مرتبط
توضیحات

وال هنگ فلاش تانک ایران مدل آماتیس

وال هنگ فلاش تانک ایران مدل آماتیس یک توالت والهنگ می باشد. توالت فرنگی ای که در اندازه ای فشرده طراحی و ساخته شده و درون دیوار نصب می شوند والهنگ می گویند. وال هنگ فلاش تانک ایران مدل آماتیس دارای فاصله ی مناسبی تا سطح زمین می باشد. در واقع، وال هنگ فلاش تانک ایران مدل آماتیس با وضعیت معلقی که دارند، حس و حالی مدرن و خاص به فضای سرویس بهداشتی شما خواهند بخشید. وال هنگ فلاش تانک ایران مدل توپراک مناسب برای استفاده در سرویص بهداشتی شما می باشد به گونه ای که طرح بسیار زیبای آن می تواند به طراحی سرویص شما زیبایی دوچندانی بدهد.

خرید وال هنگ فلاش تانک ایران مدل آماتیس


جنس بسیار با کیفیت و با دوام وال هنگ فلاش تانک ایران مدل آماتیس باعث شده که بتواند در برابر انواع فشار ها و ضربه ها مقاوم کند و به راحتی دچار شکستگی نشود. وال هنگ فلاش تانک ایران مدل آماتیس دارای فاصله ای با سطح زمین می باشد که، این امکان را برای شما فراهم می سازد تا به آسانی فضای زیر توالت را تمییز نمایید و باعث جرم گرفتن در قسمت پایینی آن نشود. شما می توانید برای دریافت انواع مشخصات والهنگ، قیمت والهنگ و مقایسه انواع والهنگ ایرانی و خارجی به سایت مرجع تخصصی کالای ساختمانی چلونگر مراجعه نمایید.



بیشتر بخوانید
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
آماتیس
عنوان کالا
وال هنگ فلاش تانک ایران مدل آماتیس
برند
فلاش تانک ایران
کشور سازنده
ایران
رنگ
سفید
کیفیت لعاب
درجه یک

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود