برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

توالت فرنگی وال هنگ گاتریا مدل ژوپیتر

توالت فرنگی وال هنگ گاتریا مدل ژوپیتر یک توالت فرنگی دیواری می باشد که فضای بسیار کمی را اشغال می نماید. این توالت فرنگی دارای لوله طهارت می باشد که جنس این لوله بسیار با دوام می باشد و استفاده از آن بسیار راحت می باشد. خرید انواع توالت های فرنگی با کیفیت در مرجع تخصصی کالای ساختمانی چلونگر

بیشتر بخوانید
مرجع:
برند:
مورد پسند1
افزودن برای مقایسه 0
اضافه کردن به لیست خواسته ها
محصولات مرتبط
توضیحات

توالت فرنگی وال هنگ گاتریا مدل ژوپیتر


توالت فرنگی یک مدل توالت است که به حالت صندلی از آن استفاده می شود. خاصیت خوب این نوع توالت این است که هنگام نشستن روی آن زاویه ی پا به حالت 90 درجه در می آید و فشار زیادی به پا ها و زانو ها وارد نمی شود به همین دلیل است که این توالت به درد افراد دارای مشکلات جسمی یا افراد دارای اضافه وزن و ... که برایشان سخت است پا هایشان را خم نمایید مناسب می باشد. این مدل توالت به توالت فرنگی اروپایی نیز معروف می باشد. توالت های فرنگی را می توان با توجه به نوع نصب خود به دو دسته توالت فرنگی زمینی و توالت فرنگی دیواری تقسیم کرد که توالت فرنگی وال هنگ گاتریا مدل ژوپیتر از نوع دیواری آن می باشد. به دلیل دیواری بودن، توالت فرنگی وال هنگ ژوپیتر به دیوار سرویس بهداشتی نصب می شود پس در فضای بالاتری از زمین قرار می گیرد و نظافت را بسیار راحت تر می نمایید.

توالت فرنگی کم حجم ژوپیتر

سایز این توالت فرنگی 690*390 می باشد که با توجه به این که فضای کمی را اشغال می نمایید می توان از آن در تمامی مکان ها استفاده نمود. دارای طراحی بسیار لوکسی می باشد که با توجه به دیواری بودن آن نمای داخل سرویس را زیبا تر می نماید. این توالت دارای رنگ سفید کلایسک می باشد که به راحتی جرم نمی گیرد. دری آرام بند موجود در توالت ژوپیتر به راحتی باز و بست می شود و صدای کمی تولید می کند. توالت فرنگی وال هنگ گاتریا دارای لوله بیده یا لوله طهارت می باشد که جنس این لوله استیل می باشد. نوع لوله کشی این توالت فرنگی به گونه ای می باشد که در مصرف آب صرفه جویی می نماید. خروجی این توالت به صورت P می باشد که راحت تر بتواند فاضلاب را به لوله فاضلاب درون دیوار دفع نمایید. جنس بدنه آن به صورت آنتی باکتریال می باشد که در اثر استفاده باکتری ها به آن نمی چسبند و همراه با آب دفع می شود.

بیشتر بخوانید
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
JUPITER Wall Hung
عنوان کالا
توالت فرنگی وال هنگ گاتریا مدل ژوپیتر
برند
گاتریا
سایز
690*390
رنگ
سفید
فرم لوله خروجی
P
نوع توالت
فرنگی دیواری
لوله طهارت (بیده)
دارد

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود