برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

فلاش تانک کاهنده دو زمانه

فلاش تانک کاهنده دو زمانه ساخت شرکت بلندا می باشد که این فلاش تانک دارای مکانیزم دو زمانه می باشد. این مکانیزم 2زمانه کمک بسیار زیادی را به شما در تمیز شدن کامل توالت ایرانی می شود و باعث بهداشتی شدن محیط توالت شما می باشد. 

بیشتر بخوانید
0 ‎ریال
ناموجود
مرجع:
برند:
مورد پسند0
افزودن برای مقایسه 0
اضافه کردن به لیست خواسته ها
محصولات مرتبط
توضیحات

فلاش تانک کاهنده دو زمانه

این فلاش تانک دارای مکانیزم دوزمانه می باشد. فلاش تانک های دو زمانه، نوع  پیشرفته تر فلاش تانک های معمولی هستند که آب سیفون را به صورت دو مرحله به توالت منتقل می نماید. فلاش تانک کاهنده دو زمانه دارای 2 سدته خروجی می باشد که یکی از آن ها دکمه و دیگری طناب می باشد که با کشیدن آن فلاش شروع به کار کردن می نماید. جنس بدنه آن بسیار مقاوم می باشد که در اثر ضربه های کوچک دچار شکستگی نمی شوند. 

خرید فلاش تانک کاهنده دوزمانه بلندا

 فلاش تانک دو زمانه این حق انتخاب را  به شما می دهد که بر اساس نوع و میزان مورد نیاز خود به آب درون سیفون یکی از دکمه های آب زیاد و یا کم آن فشار دهید و توالت خود را تمییز نمایید. این فلاش تانک دارای 2 مدل 2 تا 7 لیتر و 2 تا 9 لیتر می باشد. فلاش تانک کاهنده دو زمانه دارای سیستم پم یا قابلیت تنظیم خروجی می باشد که می توانید مقدار آب خروجی را تنظیم نمایید. دارای فلوتر دیافراگمی بی صدا می باشد که هنگام کار کردن صدای آن شما را اذیت نمی کند.

بیشتر بخوانید
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
فلاش تانک کاهنده دوزمانه
عنوان کالا
فلاش تانک کاهنده دوزمانه بلندا
برند
بلندا
کشور سازنده
ایران
رنگ
سفید
سیستم باز و بسته
کلاسیک
ورودی آب
سرد
حجم
2 تا 7 لیتر و 2 تا 9 لیتر
تعداد فلاش تانک
یک عدد

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود