برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

فلاش تانک ایمن آب مدل کاسپین

گروه تولیدی ایمن آب

فلاش تانک ایمن آب

  • اولین فلاش تانک دوزمانه ی کششی فشاری دنیا
  • دارای سیستم تخلیه سریع و بدون استهلاک
  • مونتاژ شده و آماده نصب تنها در 5 دقیقه
  • مطابق با استاندارد CE اروپا
  • دارای مخزن بسیار باریک
  • تولید شده از متریال abs

بیشتر بخوانید
پیشنهاد ویژه محدود
10,120,000 ‎ریال 11,000,000 ‎ریال
رنگ
  • سفید
  • رنگی
قبل از ثبت نهایی سفارش با ما تماس بگیرید تا یک مشاوره رایگان میهمان ما باشید
مرجع:
برند:
مورد پسند0
افزودن برای مقایسه 0
اضافه کردن به لیست خواسته ها
محصولات مرتبط
توضیحات

گروه تولیدی ایمن آب

فلاش تانک ایمن آب مدل کاسپین

این فلش تانک که از مجموعه تولیدات شرکت ایمن آب می باشد، اولین فلاش تانک دوزمانه ی کششی فشاری دنیا به شمار می رود. همچنین این مجموعه دارای سیستم تخلیه سریع و بدون استهلاک است و به صورت مونتاژ شده می باشد و نصب آن بسیار آسان است به گونه ای که در مدت زمان نصب آن حدود 5 دقیقه تخمین زده شده است. از نکات قوت دیگر این فلاش تانک مطابقت آن با استاندارد CE اروپا می باشد. مخزن این فلاش تانک بسیار باریکبوده و از مواد ABS ساخته شده است.

فلاش تانک های ایمن آب در گروه طراحی و تولیدی ایمن آب با هدف تصحیح الگوی مصرف در جهت بهینه سازی مصرف آب و جلوگیری از هدررفتن منابع تجدید ناپذیر شروع به طراحی و ساخته شد. محققان و طراحان حرفه ایی ایمن آب با تلاش روز افزون و با بهره گیری از نوآوری و تکنولوژی روز دنیا توانسته اند با عرضه ی فلاش تانک های منحصر به فرد خود مصرف آب را به حداقل ممکن برساند و گامی بزرگ در جهت خدمت به بشریت ، محیط زیست و مدیریت هزینه ها بردارند.

فلاش تانک مذکور یک نوع فلاش تانک دیواری است که دارای سرعت نیم و تمام تخلیه برابر با ۲ لیتر بر ثانیه می باشد

یکی از مهمترین ویژگی ای که یک فلاش تانک باید دارا باشد ، کیفیت و مرغوبیت مواد اولیه در ساخت فلاش تانک است. مواد اولیه زیادی در ساخت فلاش تانک ها به کار برده می شود. موادی مانند لاک، POM و ABS و سایر مواد اولیه موجود در بازار.
حال باید دید کدام یک از این مواد در ساخت فلاش تانک به کار رفته است. شرکت ایمن آب تمامی فلاش تانک های خود را با استفاده از پلیمر ABS که با استانداردهای CE اروپا و آمریکا مطابقت دارد، تولید نموده و به همین جهت فلاش تانک های خود را به مدت ۱۵ سال گارانتی نموده است.

فلاش تانک (سیفون) باریک مدل کاسپین با حجم حداکثر 9 لیتر دارای سیستم دو مرحله ای برای تخلیه 3 لیتر و 8 لیتر آب می باشد که دارای دکمه و سیستم کشیدن نخ آویز می باشد

این مدل دارای نخ آویز است که می تواند هم از طرف چپ و هم از طرف راست قرار گیرد و در صورت نیاز به تخلیه کم دکمه نیز بر روی بدنه قرار دارد که با فشار دادن دکمه کوچک مقدار 3 لیتر و با فشار دادن دکمه بزرگ مقدار 8 لیتر آب تخلیه می گردد. دارای سیستم تخلیه سریع می باشد که نظافت را به حداکثر می رساند .

بیشتر بخوانید
جزئیات محصول

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود