برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

سیفون فلاش ولو اتوماتیک بلندا مدل HD215

سیفون فلاش ولو اتوماتیک بلندا مدل HD215 دارای مکانیزم ولو دو زمانه اتوماتیک است. علاوه بر این که این سیستم خودش به صورت اتوماتیک میزان خروجی آب را تنظیم می نماید دارای قسمتی می باشد که  شما می توانید به صورت دستی این مقدار را نیز تنظیم نمایید. 

بیشتر بخوانید
0 ‎ریال
ناموجود
مرجع:
برند:
مورد پسند0
افزودن برای مقایسه 0
اضافه کردن به لیست خواسته ها
محصولات مرتبط
توضیحات

سیفون فلاش ولو اتوماتیک بلندا مدل HD215

این فلاش تانک دارای مکانیزم ولو اتوماتیک می باشد. فلاش تانک های اتوماتیک، نوع پیشرفته تر فلاش تانک های معمولی و دوزمانه هستند که آب سیفون را به صورت دو مرحله و به صورت اتوماتیک به توالت منتقل می نماید. دارای سیستم ولو می باشد که در هنگام خروج و باز و بست درب سرویس بهداشتی به صورت اتوماتنیک سیفون را به کا می اندازد. جنس بدنه آن بسیار مقاوم می باشد که در اثر ضربه های کوچک دچار شکستگی نمی شوند. این شیر دارای قابلیت نصب توکار به صورت صقف کاذب می باشد.

سیفون فلاش ولو اتوماتیک بلندا 

فلاش تانک دوزمانه صورت اتوماتیک بر اساس نوع و میزان مورد نیاز خود آب درون سیفون به صورت پر فشار و یا کم آن به درون توالت منتقل می نماید. سیفون فلاش ولو اتوماتیک بلندا مدل HD215 دارای سیستم پم یا قابلیت تنظیم خروجی می باشد که می توانید مقدار آب خروجی را تنظیم نمایید. دارای فلوتر دیافراگمی بی صدا می باشد که هنگام کار کردن صدای آن شما را اذیت نمی کند. صدای تولیدی آن بسیار کم می باشد. دارای منبع تغذیه ای با ولتاژ ورودی 220 ولت می باشد که آن را تبدیل به 12 ولت می نماید. دارای جریان آب 2 زمانه اتوماتیک می باشد که می توانآن را به صورت دستی نیز تنظیم نمود. دارای تایمر 30 دقیقه ای برای جلوگیری از تاخیر بیش از حد افراد سالخورده و افراد در معرض سالخورده می باشد. 

بیشتر بخوانید
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
HD215
عنوان کالا
سیفون فلاش ولو اتوماتیک بلندا مدل HD215
برند
بلندا
کشور سازنده
ایران
گارانتی
2 سال
ورودی آب
سرد
سیستم تخلیه
2 زمانه اتوماتیک
ولتاژ ورودی
220 ولت
ولتاژ مدار
12 ولت

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود