برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

فر اخوان F 36

فر اخوان F 36 یک هود فول آپشن می باشد که مدل آن برقی می باشد. دارای شیشه مشکی ابزار خورده می باشد که جنس این شیشه ایتالیایی می باشد. منبع تغذیه این فر برق می باشد که دارای 4 المنت است. این فر دارای حسگر پخت است.  دارای 12 برنامه پخت و جوجه گردان است.

بیشتر بخوانید
پیشنهاد ویژه محدود
99,144,565 ‎ریال 102,210,892 ‎ریال
ناموجود
مرجع:
برند:
مورد پسند0
افزودن برای مقایسه 0
اضافه کردن به لیست خواسته ها
محصولات مرتبط
هیچ موردی یافت نشد
توضیحات

فر اخوان F 36

امروزه در آشپزخانه های کوچک سبک جدید که در آپارتمان های کوچک به کار می روند به دلیل فضای کم و طراحی دکوراسین به گونه ای می باشد که اجاق گاز فر دار را نمی توان در آن استفاده نمایند. برای این رفع این مشکل، طراحان و شرکت ها آمدند و با طراحی این مدل فر که به فر تو کار معروف است، مشکل استفاده از فر را حل نمودند. این فر شکیل دارای4 المنت می باشد. این فر دارای شیشه مشکی رنگ بسیار زیبایی می باشد که در طرح آن از رنگ استیل ساده ای نیز استفاده شده است. با طراحی فر تو کار نیاز به فر در خانه های که شرایط گذاشتن اجاق گاز فر دار در آن نبود، رفع شد و دیگر نیاز نبود که حتما اجاق گاز شما حتما دارای قسمت فر باشد. این مدل فر های توکار با توجه به طراحی شیک خود می تواند خانه های شما را لوکس نماید. این فر لوکس دارای ارتفاع 60 و طول 60 و عمق 55 سانتی متری می باشد. کارکرد آن به کمک برق می باشد.

باکیفیت ترین فر توکار F36

برای راحتی کار های شما، در این فر از قابلیت برنامه ریزی استفاده شده است تا کمتر نگران سوختن غذای خود در آن باشید. در شیشه ایتالیای نشکن آن از رنگ مشکی استفاده شده است که زیبایی آن را دو برابر کرده است. این فر دارای گریل برقی است که می توان از آن برای پخت غذا ها به سبک گریل استفاده کرد. معمولا در پخت غذا های فست فود از آن بیشتر استفاده می شود. نوع تایمر آن تاچ اسکرین می باشد که شما بتوانید به کمک آن راحت تر زمان پخت را تنظیم نمایید. فر دارای ترموکول دو زمانه است. این فر توکار برای امنیت بیشتر از شلنگ ایمنی استنلس استیل استفاده کرده است. فر توکار اخوان F 36 دارای 12 برنامه پخت می باشد که این برنامه پخت ها دارای قابلیت تنظیم هستند. برای پخت یکنواخت غذا های شما در این فر توکار با کیفیت از فن داکتی استفاده شده است. این فر دارای برنامه یخ زدایی نیز است که با رساندن کمترین آسیب کار خود را انجام می دهد.

بیشتر بخوانید
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
F 36
عنوان کالا
فر توکار اخوان F 36
برند
اخوان
کشور سازنده
ایران
ارتفاع
60 سانتی متر
طول
60 سانتی متر
عمق
55 سانتی متر
رنگ
مشکی
تایمر
تاچ اسکرین
دارد
نوع ترموکوپل
دو زمانه
تعداد المنت
4 عدد
نوع عملکرد
برق
جنس شیشه
شیشه ایتالیایی
وضعیت گریل
گریل برقی
تعداد برنامه پخت
12 برنامه
جوجه گردان
دارد
شلف
دارد
برنامه یخ زدایی
دارد
فن داکتی
دارد
قابلیت برنامه ریزی
دارد
ریل تلسکوپی
دارد
حسگر پخت
دارد
شلنگ ایمنی استنلس استیل
دارد
تگ ها

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود