برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

فر اخوان F 33

فر اخوان F 33 دارای ارتفاع 60 سانتی متر و طول 60 سانتی متر و عمق 55 سانتی متر می باشد. این فر لوکس مجهز به 6 برنامه پخت می باشد که آن ها قابلیت تنظیم می باشد. این فر دارای ریل تلسکوپی و شلف می باشد که شما بتوانید غذا های خود را در آن بگذارید

بیشتر بخوانید
پیشنهاد ویژه محدود
87,587,694 ‎ریال 90,296,592 ‎ریال
ناموجود
مرجع:
برند:
مورد پسند0
افزودن برای مقایسه 0
اضافه کردن به لیست خواسته ها
محصولات مرتبط
هیچ موردی یافت نشد
توضیحات

فر اخوان F 33

این فر دارای گریل برقی است که می توان از آن برای پخت غذا ها به سبک گریل استفاده کرد. معمولا در پخت غذا های فست فود از آن بیشتر استفاده می شود. نوع تایمر آن تاچ اسکرین می باشد که شما بتوانید به کمک آن راحت تر زمان پخت را تنظیم نمایید. فر توکار اخوان F 33 دارای 6 برنامه پخت می باشد که این برنامه پخت ها دارای قابلیت تنظیم هستند. برای پخت یکنواخت غذا های شما در این فر توکار با کیفیت از فن داکتی استفاده شده است. دارای حسگر پخت برای پخت و پز بهتر می باشد. فر دارای برنامه یخ زدایی است که این یخ زدایی کمترین آسیب را به مواد و غذای شما می رساند. این فر توکار برای امنیت بیشتر از شلنگ ایمنی استنلس استیل استفاده کرده است.

خرید اینترنتی بهترین فر توکار

امروزه در آشپزخانه های کوچک سبک جدید که در آپارتمان های کوچک به کار می روند به دلیل فضای کم و طراحی دکوراسین به گونه ای می باشد که اجاق گاز فر دار را نمی توان در آن استفاده نمایند. برای این رفع این مشکل، طراحان و شرکت ها آمدند و با طراحی این مدل فر که به فر تو کار معروف است، مشکل استفاده از فر را حل نمودند. با طراحی فر تو کار نیاز به فر در خانه های که شرایط گذاشتن اجاق گاز فر دار در آن نبود، رفع شد و دیگر نیاز نبود که حتما اجاق گاز شما حتما دارای قسمت فر باشد. این مدل فر های توکار با توجه به طراحی شیک خود می تواند خانه های شما را زیبا تر نماید. این فر لوکس دارای ارتفاع 60 و طول 60 و عمق 55 سانتی متری می باشد. کارکرد آن به کمک برق نیز می باشد. این فر توکار برای راحتی کار های شما، دارای قابلیت برنامه ریزی است تا کمتر نگران سوختن غذای خود در آن باشید. این فر شکیل دارای 1 المنت می باشد. این فر دارای شیشه سفید رنگ بسیار زیبایی می باشد که در کنار آن از رنگ استیل ساده ای استفاده شده است. در شیشه ایتالیای نشکن آن از رنگ سفید استفاده شده  است که زیبایی خاصی را به آن داده است.

بیشتر بخوانید
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
F 33
عنوان کالا
فر توکار اخوان F 33
برند
اخوان
کشور سازنده
ایران
ارتفاع
60 سانتی متر
طول
60 سانتی متر
عمق
55 سانتی متر
رنگ
سفید
تایمر
تاچ اسکرین
جنس شیشه
شیشه ایتالیایی
تعداد برنامه پخت
6 برنامه
جوجه گردان
دارد
شلف
دارد
فن داکتی
دارد
شیر ترموستاتیک
دارد
ریل تلسکوپی
دارد
شلنگ ایمنی استنلس استیل
دارد
تگ ها

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود