برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

فر اخوان F 28

فر اخوان F 28 مناسب برای انواع خانه های لوکس است که توسط شرکت اخوان تولید شده است. رنگ این فر مشکی می باشد که به صورت تو کار نصب می شود. این فر دارای گریل گازی می باشد که مناسب برای پختن انواع غذا ها به سبک گریل می باشد. 

بیشتر بخوانید
پیشنهاد ویژه محدود
67,441,007 ‎ریال 69,526,811 ‎ریال
ناموجود
مرجع:
برند:
مورد پسند0
افزودن برای مقایسه 0
اضافه کردن به لیست خواسته ها
محصولات مرتبط
هیچ موردی یافت نشد
توضیحات

فر اخوان F 28

در آشپزخانه های جدید به خصوص آپارتمان ها به دلیل فضای کوچک و طراحی دکوراسین به گونه ای می باشد که اجاق گاز فر دار را نمی توانند در آن استفاده نمایند. برای این رفع این مشکل، طراحان آمدند و با طراحی این مدل فر که به فر های تو کار معروف هستند، این مشکل را حل نمودند. با طراحی فر های تو کار نیاز به فر در خانه های که شرایط گذاشتن اجاق گاز فر دار در آن نبود، رفع شد و دیگر نیاز نبود که اجاق گاز شما حتما دارای قسمت فر باشد. این مدل فر های توکار با توجه به طراحی شیک آن می تواند خانه های شما را زیبا تر نماید. این فر دارای ارتفاع 60 و طول 60 و عمق 55 سانتی متری می باشد. کارکرد آن به کمک گاز می باشد. این فر توکار برای راحتی کار های شما دارای قابلیت برنامه ریزی است تا کمتر نگران سوختن غذای خود در آن باشید. این فر شکیل بدون المنت می باشد. این فر دارای رنگ مشکی بسیار زیبایی می باشد که در کنار آن از رنگ استیل ساده ای استفاده شده است.

مناسب ترین فر توکار

این فر دارای گریل گازی است که می توان از آن برای پخت غذا ها به سبک گریل استفاده کرد. معمولا در پخت غذا های فست فود از آن بیشتر استفاده می شود. نوع تایمر آن تاچ اسکرین می باشد که شما بتوانید به کمک آن راحت تر زمان پخت را تنظیم نمایید. فر توکار اخوان F 28 دارای 6 برنامه پخت می باشد که این برنامه پخت ها دارای قابلیت تنظیم هستند. شیشه ایتالیای نشکن آن دارای رنگ مشکی است که زیبایی خاصی را به آن داده است. برای پخت یکنواخت غذا های شما در این فر توکار با کیفیت از فن داکتی استفاده شده است. دارای حسگر پخت است. فر دارای برنامه یخ زدایی است که این یخ زدایی کمترین آسیب را به مواد و غذای شما می رساند. نوع ترموکوبل آن از مدل 2 زمانه است.

بیشتر بخوانید
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
F 28
عنوان کالا
فر توکار اخوان F 28
برند
اخوان
کشور سازنده
ایران
ارتفاع
60 سانتی متر
طول
60 سانتی متر
عمق
55 سانتی متر
رنگ
مشکی
تایمر
تاچ اسکرین
نوع ترموکوپل
دو زمانه
وضعیت گریل
گریل گازی
تعداد برنامه پخت
6 برنامه
فن داکتی
دارد
قابلیت برنامه ریزی
دارد
شلنگ ایمنی استنلس استیل
دارد
تگ ها

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود