برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

فر اخوان F 26

فر اخوان F 26 دارای رنگ استیلی سفید می باشد که دارای شلف و ریل تلسکوپی نیز است. شما می توانید به کمک برنامه یخ زدایی آن تمامی غذا و چیز های فریز شده خود را بدون خراب شدن و فاسد شدن در اثر گرم شدن، یخ زدایی نمایید. فر اخوان F 26 دارای فن داکتی برای یکنواختی پخت می باشد.

بیشتر بخوانید
پیشنهاد ویژه محدود
92,428,588 ‎ریال 95,287,204 ‎ریال
ناموجود
مرجع:
برند:
مورد پسند0
افزودن برای مقایسه 0
اضافه کردن به لیست خواسته ها
محصولات مرتبط
هیچ موردی یافت نشد
توضیحات

فر اخوان F 26

در آشپزخانه های جدید به خصوص آپارتمان ها به دلیل فضای کوچک و طراحی دکوراسین به گونه ای می باشد که اجاق گاز فر دار را نمی توانند در آن استفاده نمایند. برای این رفع این مشکل، طراحان آمدند با طراحی فر های تو کار این مشکل را حل نمودند. با طراحی فر های تو کار نیاز به فر در خانه ها رفع شد. این مدل فر های توکار با توجه به طراحی شیک آن می تواند خانه های شما را زیبا تر نماید. این فر دارای ارتفاع 60 و طول 60 و عمق 55 سانتی متری می باشد. کارکرد آن به کمک برق می باشد. این فر توکار برای راحتی کار های شما دارای قابلیت برنامه ریزی است تا کمتر نگران سوختن غذای خود در آن باشید. این فر شکیل دارای 4 عدد المنت درون خود می باشد که گرمای بیشتری را بتواند برای طبخ غذا ها ایجاد نماید.

فر توکار اخوان F26

این فر دارای گریل برقی است که می توان از آن برای پخت غذا ها به سبک گریل استفاده کرد. معمولا در پخت غذا های فست فود از آن بیشتر استفاده می شود. این فر دارای موتور جوجه گردان می باشد که شما می توانید به مرغ خود انواع چاشنی ها و ادوییه ها را بزنید و با قرار دادن آن در سیخ مخصوص این فر، آن را بپذید. برای راحتی کار شما آمده اند در این فر لوکس از شلف و ریل تلسکوپی استفاده نموده اند که بتوانی غذا های خود را در آن بگذارید. نوع تایمر آن تاچ اسکرین می باشد که شما بتوانید به کمک آن راحت تر زمان پخت را تنظیم نمایید. فر توکار اخوان F 26 دارای 12 برنامه پخت می باشد که این برنامه پخت ها دارای قابلیت تنظیم هستند. شیشه ایتالیای آن دارای نمای رفلکتیو است که زیبایی خاصی را به آن داده است. برای پخت یکنواخت غذا های شما در این فر توکار با کیفیت از فن داکتی استفاده شده است. دارای حسگر پخت است. فر دارای برنامه یخ زدایی است که این یخ زدایی کمترین آسیب را به مواد و غذای شما می رساند.

بیشتر بخوانید
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
F 26
عنوان کالا
فر توکار اخوان F 26
برند
اخوان
کشور سازنده
ایران
ارتفاع
60 سانتی متر
طول
60 سانتی متر
عمق
55 سانتی متر
تایمر
تاچ اسکرین
جنس شیشه
شیشه ایتالیایی
نوع شیشه
رفلکتیو
وضعیت گریل
گریل برقی
تعداد برنامه پخت
12 برنامه
جوجه گردان
دارد
شلف
دارد
برنامه یخ زدایی
دارد
فن داکتی
دارد
قابلیت برنامه ریزی
دارد
ریل تلسکوپی
دارد
حسگر پخت
دارد

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود