برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

فر اخوان F 15

فر اخوان F 15 یکی از جدید ترین فر های توکار شرکت اخوان می باشد که به قیمت مناسب به فروش می رسد این هود شکیل و مجلل دارای جوجه گردان می و گریل باشد دارای دو عدد برنامه پخت می باشد که برنامه پخت آن قابل تنظیم می باشد. عمق این فر تو کار 55 سانتی متر می باشد.

بیشتر بخوانید
پیشنهاد ویژه محدود
64,879,367 ‎ریال 66,885,945 ‎ریال
ناموجود
مرجع:
برند:
مورد پسند0
افزودن برای مقایسه 0
اضافه کردن به لیست خواسته ها
محصولات مرتبط
هیچ موردی یافت نشد
توضیحات

فر اخوان F 15

این فر توکار دارای ابعاد 60 در 60 سانتی متری می باشد. عمق آن 55 سانتی متر است. این فر تورکار دارای گریل برقی می باشد. در آشپزخانه هایی طراحی دکوراسین آن ها به گونه ای می باشد که اجاق گاز فر دار را نمی توانند در آن استفاده نمایند. برای این که این مشکل رفع شود طراحان آمدند و با طراحی فر های تو کار این مشکل را را حل نمودند. با این کار هم نیاز به فر رفع شد و هم به کمک این فر های تو کار زیبایی خاصی را به آشپزخانه ها داد. دارای شلنگ ایمنی استنلس استیل است. تعداد المنت های این فر تو کا یک عدد می باشد. این فر لوکس در شرکت اخوان تولید شده است. دارای تایمر دیجیتال برای کنترل بهتر می باشد.

مزایای فر توکار F15

در این هود از جوجه گردان نیز استفاده شده است زیرا که طبخ جوجه در خانه به مراتب سالم تر از بیرون است. شما می توانید یک مرغ را به همراه انواع چاشنی و سس و... درآن گذاشت و غذای بسیار خوش مزه ای طبخ نماییدشیشه تولید آن ایتالیایی می باشد. نوع ترموکوپل این هود از مدل دو زمانه می باشد. دارای شیر ترموستاتیک است. این هود دارای 2 عدد برنامه پخت می باشد که این برنامه پخت ها دارای قابلیت تنظیم می باشد. بخش گریل یکی از پر طرفدار ترین قسمت های فر می باشد که به کمک آن می توانید غذا های خود به خصوص غذا های فست فودی را گریل نمایید. شعله پخش کن آن از مدل گازی می باشد. برنامه پخت آن دو برنامه ای می باشد.

بیشتر بخوانید
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
F 15
عنوان کالا
فر توکار اخوان F 15
برند
اخوان
کشور سازنده
ایران
ارتفاع
60 سانتی متر
طول
60 سانتی متر
عمق
55 سانتی متر
رنگ
مشکی
تایمر
تاچ اسکرین
ترموکوپل
دارد
نوع ترموکوپل
دو زمانه
وضعیت گریل
گریل برقی
تعداد برنامه پخت
2 برنامه
جوجه گردان
دارد
شیر ترموستاتیک
دارد
شلنگ ایمنی استنلس استیل
دارد
تگ ها

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود