برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

فر اخوان F 4

فر اخوان F 4 یک هود بسیار زیبا و خاص می باشد. فر اخوان F 4 دارای دو برنامه پخت می باشد که برنامه پخت آن قابلیت تنظیم را دارا می باشد. در این فر تو کار جوجه گردان وجود دارد. این هود در رنگ مشکی تولید شده است که پوشه های آن به رنگ استیلی می باشد. ترموکوپل این فر زیبا دوزمانه می باشد.

بیشتر بخوانید
پیشنهاد ویژه محدود
64,819,873 ‎ریال 66,824,611 ‎ریال
ناموجود
مرجع:
برند:
مورد پسند0
افزودن برای مقایسه 0
اضافه کردن به لیست خواسته ها
محصولات مرتبط
هیچ موردی یافت نشد
توضیحات

فر اخوان F 4

به دلیل این که طبخ جوجه در خانه به مراتب سالم تر از بیرون است پس در این هود از جوجه گردان نیز استفاده شده است که شما می توانید یک مرغ را به همراه انواع چاشنی و سس و... درآن گذاشت و غذای بسیار خوش مزه ای پخت. شعله پخش کن آن از مدل گازی می باشد. برنامه پخت آن دو برنامه ای می باشد. شیشه تولید آن ایتالیایی می باشد. نوع ترموکوپل این هود از مدل دو زمانه می باشد. دارای شیر ترموستاتیک است. ای هود دارای 2 عدد برنامه پخت می باشد که این برنامه پخت دارای قابلیت تنظیم می باشد. دارای شلنگ ایمنی استنلس استیل است. تعداد المنت های این فر تو کا یک عدد می باشد. فر اخوان F 4 در شرکت اخوان تولید شده است.

فر توکار لوکس

در آشپزخانه هایی طراحی دکوراسین آن ها به گونه ای می باشد که اجاق گاز فر دار را نمی توانند در آن استفاده نمایند. برای این که این مشکل رفع شود طراحان آمدند و با طراحی فر های تو کار این مشکل را را حل نمودند. با این کار هم نیاز به فر رفع شد و هم به کمک این فر های تو کار زیبایی خاصی را به آشپزخانه ها داد. این فر دارای طول و ارتفاع 60 سانتی متری می باشد که عمق آن 55 سانتی متر است. این فر تورکار دارای گریل برقی می باشد. بخش گریل یکی از پر طرفدار ترین قسمت های فر می باشد که به کمک آن می توانید غذا های خود به خصوص غذا های فست فودی را گریل نمایید.

بیشتر بخوانید
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
F 4
عنوان کالا
فر اخوان F 4
برند
اخوان
ارتفاع
60 سانتی متر
طول
60 سانتی متر
رنگ
استیل مات
تایمر
تاچ اسکرین
نوع ترموکوپل
دو زمانه
جنس شیشه
شیشه ایتالیایی
وضعیت گریل
گریل برقی
تعداد برنامه پخت
2 برنامه
جوجه گردان
دارد
شیر ترموستاتیک
دارد
شلنگ ایمنی استنلس استیل
دارد
تگ ها

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود