برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

فر 60 گاز و برق-حجم بالای 64 لیتر توربولاین

این فر به خاطر استفاده از المنت هایی با جنس با کیفیت بالا دارای مصرف بسیار پایینی می باشد.  فر 60 گاز و برق-حجم بالای 64 لیتر توربولاین دارای خاصیت یخ زدایی می باشد که بدون گوشت را بدون کوچک ترین خراب شدنی از حالت منجمد در می آورد. برای خرید این فر ترکیبی کافیست به مرجع تخصصی کالای ساختمانی چلونگر مراجعه نمایید

بیشتر بخوانید
مرجع:
برند:
مورد پسند0
افزودن برای مقایسه 0
اضافه کردن به لیست خواسته ها
محصولات مرتبط
هیچ موردی یافت نشد
توضیحات

فر 60 گاز و برق-حجم بالای 64 لیتر توربولاین


کارخانه مس _ توربولاین با داشتن دستاوردهای علمی و فنی بین المللی شروع به تولید لوازمات خانگی بخصوص لوازمات آشپزخانه از جمله هود آشپزخانه، اجاق گاز توکار، فر گاز توکار، فر ترکیبی (برقی و گازی) کرده است وهم اکنون با تنوع فراوان این محصولات خود در حال خدمات به کلیه نمایندگان فروش در سراسر ایران می باشد. محصولات این شرکت دارای طرح های زیبا و کیفیت بالایی می باشد. این بار این شرکت با فر 60 گاز و برق-حجم بالای 64 لیتر توربولاین پا به عرضه بازار لوازمات آشپزخانه گذاشته است.

نگاه کلی به این فر ‌


دارای فندک و ترموستات آلمانی، دارای ترموکوبل کوپرچی اسپانیا، تایمر مکانیکی، شیشه دوجداره نشکن با قابلیت شستشوی درب داخلی، لامپ روشنایی، جوجه گردان، کم مصرف با گرید انرژی ++A این فر دارای قابلیت یخ زدایی می باشد. فرها با داشتن خاصیت یخ زدایی می توانند در دی فراست یا یخ زدایی مواد غذایی منجمد در کوتاه ترین زمان ممکن با به حداقل رساندن آسیب به مواد غذایی منجمد به ما کمک نماید که در این صورت فر، بدون استفاده از گرمای المنت و فقط با گردش هوای داخل محفظه ی فر با کمک فن همرفتی، در این حالت یخ مواد غذایی که منجمد هستند بسیار سریع ذوب شده و کمترین آسیب را به مواد غذایی خواهد داشت.

خصوصیات المنت های استفاده شده در این فر

المنت مخفی واقع در پایین فر باعث ایجاد متمرکز شدن حرارت در قسمت زیرین غذا داشته و بدون سوزاندن غذا ایجاد شرایطی مناسب جهت پخت آرام غذاهایی از جمله خورشت و قطعات نرم گوشت می باشد؛ که باعث نیم پخت شدن آن می شود که در این حالت گوشت بسیار نرم و آبدار خواهد ماند. هم چنین می‌توانید برای گرم نمودن مجدد و برای پختن غذاهایی که نیاز به برشته شدن دارند نظیر ته چین استفاده کرد.
المنت موجود در بالا و پایین فر باعث پختن به روش ترکیبی را فراهم می سازد و برای غذاهایی که ماهیت خمیری دارند از جمله نان و کیک های مخلوط مناسب است. به این نکته بایستی توجه نمود که جهت پختن کیک نیاز به پیشگرم شدن فر می باشد. این خصوصیت برای پخت گوشت کبابی و همچنین لایه های نازک گوشت گوساله مفید می باشد. مطالعه ی توضیحات درباره برنامه پخت فر پیشنهاد می دهد که غذا حتی الامکان در مرکز محفظۀ درونی فر قرار بگیرد و فقط از یک طبقه فر استفاده گردد. المنت موجود در بالای فر حالتی متناسب جهت پخت غذاهایی نظیر استیک و سوسیس جهت برشته نمودن پنیر پیتزا پس از اتمام پخت روی غذا می باشد. بهتر می باشد جهت گریل نمودن 3 دقیقه آن را پیش گرم کرده و از قفسه سیمی استفاده کنید.
ترکیب دو المنت موجود در بالا و پایین فر به همراه فن فر، موجب ویژگی امکان یافتن نفوذپذیری بیشتر گرما و همچنین گردش هوای گرم را در فر فراهم می سازد. از این ویژگی برای صرفه جویی کردن در مصرف برق و انرژی استفاده می شود و این میزان تا 30 الی 40 درصد می گردد. از این روش برای کباب نمودن و بریان کردن تکه های بزرگ گوشت با استفاده از دمای بالا می باشد. برای این حالت حداکثر از دوطبقه‌ی فر می توان استفاده نمود. با استفاده از راهنمای استفاده از فر می توان به استفاده ی خوب و بهتر از آن دست پیدا کرد.

بیشتر بخوانید
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
TO 602 ELG
عنوان کالا
فر 60 گاز و برق-حجم بالای 64 لیتر توربولاین
برند
مس-توربولاین
کشور سازنده
ایران
رنگ
سفید
نوع رنگ
استاتیک
ترموکوپل
دارد
فندک اتوماتیک
فندک و ترموستات آلمانی
گرید انرژی
++A
جوجه گردان
دارد

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود