برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

فر توکار آلتون مدل V202

لــوازم خانگی آلتـــون

فــر تـــوکار آلتـــون

  • صفــحه نمایــش: دارد
  • نحوه عملکرد: گاز و برق
  • رده مصـــرف انرژی: A
  • گریل: دارد
  • جـــوجه گــردان: دارد

بیشتر بخوانید
82,500,000 ‎ریال
ناموجود
مرجع:
برند:
مورد پسند0
افزودن برای مقایسه 0
اضافه کردن به لیست خواسته ها
محصولات مرتبط
هیچ موردی یافت نشد
توضیحات

لــوازم خانگی آلتـــون

فــر تـــوکار آلتـــون مدل V202

سری 200 فر آلتون را می‌توان آغاز فعالیت این برند در زمینه تولید فر توکار به شمار آورد. آلتون کار خود را با تولید فرهای برق و گاز شروع کرده که تنها سری فرهای برق و گاز این برند می‌باشد. آلتون در این سری ، هر آنچه برای یک پخت و پز آسان وجود دارد را فراهم کرده است. اما هنوز تا بلوغ محصول خود فاصله زیادی دارد. در واقع می‌توان گفت اگر قصد خرید پیشرفته ترین مدل‌های این برند را دارید، بهتر است سَری به نسل‌های بعدی این برند بزنید. در ادامه با یکی از مدل‌های نسل اول فر آلتون بیشتر آشنا می‌شویم.

این مدل جزو دسته‌بندی فرهای گاز و برق آلتون محسوب می‌شود. مجموعه ما دو مدل فر تولید می‌کند: فرهای گاز و برق و فرهای تمام برق. نکته‌ای که بسیاری از مصرف کننده و حتی فروشنده‌ها در مورد مدل‌های گاز و برق نمی‌دانند این است که برخلاف باور عموم، در فرهای گاز و برق همزمان هم برق و هم گاز مصرف نمی‌شود!درواقع این فرها، با توجه به نیاز مصرف کننده، یا از گاز یا از برق استفاده می‌کنند.

همان‌طور که در تصویر مشاهده می‌کنید رنگ مدل V202 مشکی است. از دیگر ویژگی‌های مهم این فر می‌توان به: حجم داخلی 72 لیتر، درب چهار جداره جداشونده، صفحه نمایشگر دیجیتال لمسی، تنظیم دمای المنت (گریل)، تایمر، فن گردش هوای داغ، فن خنک کننده اتوماتیک، ریل تلسکوپی، جوجه گردان، ترموکوپل، سینی عمیق، پوشش داخلی آسان تمیز شونده یا همان Easy to Clean و سیتم ایمنی خودکار اشاره کرد

اگر بخواهیم درباره ظرفیت فر توکار برایتان بگوییم، باید بگوئیم ظرفیت یا گنجایش فر دقیقا فضای مفیدی از درون فر است که شما میتوانید جهت پخت و پز و قرار دادن ظروف در فر از آن استفاده کنید. در حقیقت هرچه ظرفیت فر توکار بیشتر باشد شما میتوانید تعداد ظروف و حجم بیشتری از غذا را درون آن قرار دهید و عکس همین مسئله نیز در ظرفیت های کمتر صادق است. معمولا اکثر مدل های فر توکار با ظرفیت 75 لیتر تولید میشوند و فرهای کامپکت با ظرفیتی معادل 53 لیتر تولید میشوند. اگر بخواهید در مورد ظرفیت فر آلتون مدل V202 بدانید بایستی به عدد 72 اشاره کنیم. بهتر است با توجه به نیاز خود و تعداد اعضای خانواده ظرفیت فر توکار را انتخاب کنید. مدل های مختلف فر توکار ظرفیتی بین 51 تا 78 لیتر دارند. اگر خانواده ای پرجمعیت دارید، مدل هایی از فرتو کار که 78 لیتر ظرفیت دارند بهترین انتخاب هستند، همچنین فضای داخلی این مدل ها حدودا 30% از سایر فر های موجود در بازار بیشتر بوده و جزو مدل های فر توکار بزرگ محسوب میشوند و رضایت شما را جلب خواهند کرد. اگر بخواهیم انواع فر توکار را از نظر گنجایش دسته بندی کنیم باید بگوئیم مدل هایی که بین 30 تا 50 لیتر ظرفیت دارند معمولا دارای یک طبقه میباشند که میتوان آن ها را فرهای کامپکت نامید ، دسته دیگر فرهایی هستند که بین 50 تا 78 لیتر ظرفیت دارند و معمولا دارای دو الی سه طبقه میباشند که فضای بهینه تر و بیشتری در اختیار شما قرار میدهند.

به این نکته نیز توجه داشته باشید که ظرفیت واقعی فر توکار 27 لیتر کمتر از ظرفیت نامی آن است

همانطور که می دانید یکی از فاکتورهای مهم در خرید هر وسیله ای، ابعاد آن می باشد. فر توکار نیز از این قاعده مستثنی نیست. از طرفی باید بدانید که همه فرهای توکار دارای ابعاد یکسانی نیستند حتی اگر گنجایش آن ها یکسان باشد. ؛ بنابراین توجه به ابعاد جهت نصب فر توکار بسیار ضروری به نظر می رسد. بر اساس یک استاندارد، انواع فر توکار موجود در بازار به شکل مربع طراحی و ساخته می شوند. فر توکار آلتون مدل V202 دارای عرض 60 سانتی متر می‌باشد. یکی دیگر از ابعاد مهم که باید در هنگام خرید فر توکار به آن توجه نمود عمق آن است، فر های توکار با توجه به نیاز مصرف کننده در عمق های متفاوتی تولید میشوند، در مورد فرتوکار آلتون مدل V202 میتوان گفت که عمق داخلی این فر 57.5 سانتی متر است که شما میتوانید ظروفی با همین ابعاد را درون فر قرار دهید. همچنین میزان ازتفاعی که بایستی برای نصب آن درون کابینت در نظر گرفته شود، به اندازه 60 سانتی متر می باشد.

از همان ابتدا قرار بود که تولید کنندگان محصولاتشان را بهبود داده و  تجربه ما از استفاده فر توکار را بهبود دهند. با پیشرفت فناوری این امر امکان پذیر شده و مدل های امروزی فر توکار از جمله همین مدلی که درباره آن صحبت می کنیم، قابلیت برنامه ریزی دارند. بنابراین با خیال راحت می توانید غذای مورد نظر خود را طبخ کنید. همچنین فر توکار آلتون مدل V202 دارای  17 برنامه پخت می باشد. به کمک این قابلیت می توانید برخی از کارها مانند پخت ماهی ، گریل ، طبخ گوشت  و .... را طبق برنامه پیش فرض فر به صورت اتوماتیک انجام دهید.

قابلیت موتور جوجه گردان در بیشتر فرهای امروزی وجود داشته و به نوعی جزئی جدا نشدنی ازآن محسوب می شود. به کمک سیخ جوجه گردان می توان به شکلی آسان و لذیذ و بدون هیچ گونه زحمتی مرغ و جوجه را پخت و در کنار اعضای خانواده نوش جان کرد.فر آلتون مدل V202 دارای 1 سیخ جوجه گردان میباشد. ضمن اینکه بهتر است بدانید که سیخ جوجه گردان برای کارکرد و چرخش به موتوری کوچک نیاز دارد؛ که بنابراین می‌توان گفت سیخ جوجه گردان در این فر از یک موتور بهره می‌گیرد. سیخ جوجه گردان تکیه گاهی برای سیخ است. در برخی از مدل های فرتوکار، این سیخ از عقب به جلو بوده و در برخی دیگر به صورت مورب قرار گرفته که فضای بیشتری برای کباب کردن در اختیار شما قرار می دهد.

بیشتر بخوانید
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
V202
عنوان کالا
فر توکار آلتون مدل V202
برند
آلتون
کشور سازنده
ایران
رنگ
مشکی
صفحه نمایشگر
دیجیتال لمسی
ترموکوپل
دارد
گرید انرژی
A
ابعاد فر
60*60*57.5
نوع عملکرد
برق و گاز
نوع نصب
توکار
نمای ظاهری
شیشه
نوع درب
درب چهار جداره جداشونده
جنس شیشه
شیشه سکوریت چهارجداره
نوع صفحه کلید
لمسی و ولوم دار
وضعیت گریل
دارد
تعداد برنامه پخت
17 برنامه
جوجه گردان
دارد
برنامه یخ زدایی
ندارد
جنس سطح داخلی
سلف کلین
تنظیم دمای المنت ( گریل )
دارد
تایمر
دارد
فن گردش هوای داغ
دارد
فن خنک کننده اتوماتیک
دارد
ریل تلسکوپی
دارد
حسگر پخت
ندارد
برنامه پخت سریع
ندارد
پوشش داخلی آسان تمیز شونده Easy to Clean
دارد
تعداد طبقات
تک قلو
توضـیحات
Twin دو قلو (امکان تبدیل یک فر به دو فر مجزا)
صفحه نمایش دیجیتال لمسی
17 برنامه پخت
قفل کودک
فن گردش هوای داغ (کانوکشن )
فن خنک کننده اتوماتیک
جوجه گردان
پوشش داخلی آسان تمیز شونده Easy to Clean
سیستم ایمنی خودکار

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود