برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

شلنگ توالت فیروزه

شلنگ توالت فیروزه مناسب برای استفاده در انواع شیر توالت ها می باشد که دارای بدنه ای فنری می باشد. به کمک این بدنه فنری این شلنگ خراب نمی شود و می توان با کشش آن تمای قسمت های سرویس های بهداشتی خود استفاده نمایید. شلنگ توالت فیروزه دارای رنگ های کروم - طلایی - رزگلد - زیتونی - سفید - مشکی می باشد.

بیشتر بخوانید
1,180,000 ‎ریال
ناموجود
مرجع:
برند:
مورد پسند0
افزودن برای مقایسه 0
اضافه کردن به لیست خواسته ها
محصولات مرتبط
توضیحات

شلنگ توالت فیروزه 

یکی از بهترین و جدیدترین شلنگ های ساخت گروه شیرآلات بهداشتی و ساختمانی فیروزه می باشد که به سبک آلمانی ساخته شده است. این شلنگ مخصوص توالت های ایرانی می باشد که می توان آن را بر روی انواع شیر توالت و شیر آفتابه استفاده نمود. این شیر دارای طول یک متر می باشد که مدل آن فنری است. به کمک این فنری بودن می توان از آن در تمامی نقاط دستشویی استفاده نمود و از آن را با توجه به نیاز خود کشش دهید.

بهترین شلنگ توالت

شرکت فیروزه در سال 1379 کار خود را شروع کرده است و از آن سال تا به اکنون در حال ساخت و تولید بهترین شیرآلات و شلنگ ها کرده است که توانسته مهر استاندارد ایران را برای محصولات خود بگیرد. شلنگ توالت فیروزه دارای استاندارد ایران می باشد که به سبک شلنگ های آلمانی تولید شده است. دارای بدنه ای ضد زنگ می باشد که با آب کوچک ترین واکنشی نمیدهد. شلنگ توالت فیروزه دارای بدنه ای بسیار مقاوم می باشد که با کشش و فشار اصلا دچار پارگی و سوراخ نمی شود. شلنگ توالت فیروزه در رنگ های کروم، طلایی، رزگلد، زیتونی، سفید و مشکی تولید شده است.

بیشتر بخوانید
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
فیروزه
عنوان کالا
شلنگ توالت فیروزه
برند
فیروزه
کشور سازنده
ایران
طول
1 متر
رنگ
کروم - طلایی - رزگلد - زیتونی - سفید - مشکی
کیفیت رنگ
○○●●●●●
گارانتی
5 سال
خدمات پس از فروش
10 سال
رتبه گارانتی و خدمات پس از فروش
○○●●●●●
رتبه کیفیت
○○●●●●●

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود