برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

گاز شیشه ای TG9006 توربولاین

کمپانی مس با تولید محصول جدیدش، گاز شیشه ای TG9006 توربولاین در دو ترکیب سفید و مشکی با جنس شیشه ای ضد چربی قدم به بازار اگذاشته است. این گاز شیشه ای لوکس را براحتی می توان تمیز کرد؛ هم چنین شیشه ی به کار رفته شده در تولید گاز صفحه ای مس، دوام بسیار بالایی در برابر خش و شکستکی دارد. فروش انواع لوازم خانگی مانند اجاق گاز شیشه ای مس توربولاین مدل TG9006 در مرجع تخصصی کالای ساختمانی چلونگر.

بیشتر بخوانید
مرجع:
برند:
مورد پسند0
افزودن برای مقایسه 0
اضافه کردن به لیست خواسته ها
محصولات مرتبط
توضیحات

گاز شیشه ای TG9006 توربولاین


این اجاق گاز محصول کمپانی مس توربولاین می باشد که در تولید لوازم آشپزخانه بخصوص گاز رومیزی بسیار معروف و شناخته شده می باشد. این گاز شیشه ای TG9006 توربولاین بسیار زیبا و شیک طراحی شده است همچنین دارای کیفیت فوق العاده ای نیز می باشد. در ساخت این اجاق گاز به ریزترین نکات نیز توجه خاصی شده است. این گاز به صورت توکار در کابینت نصب می گردد و جلوه و هارمونی خاصی به آشپزخانه می دهد به صورتی که نظر کلیه کدبانوهای گرامی را به خود جلب می کند و لذت آشپزی را برای آنان دوچندان می نماید. صفحه این اجاق گاز از جنس شیشه سکوریت می باشد و ضخامت استاندارد تقریبا 8 میلی متری را دارا می باشد. شیشه استفاده شده بر روی اجاق گاز از مقاومت بالایی در برابر حرارت زیاد و ضربه برخوردار می باشد. حتی اگر آب سرد بر روی این شیشه که دارای حرارت بالا هم باشد بریزد هیچ گونه ترک و شکستگی ای بر روی شیشه حاصل نمی شود.

رنگ بندی و جنس بدنه

این اجاق گاز در دو رنگ سفید و مشکی موجود می باشد. نوع رنگ به کار رفته بر روی این اجاق از جنس استاتیک می باشد؛ که در برابر دمای بالا؛ لک و چربی مقاوم است و به راحتی با یک دستمال نم تمیز می شود و جای هیچ گونه لک و چربی بر روی آن باقی نمی ماند. این گاز از دو لایه لعاب مقاوم در مقابل حرارت ساخته شده است

 ویژگی های اجاق گاز شیشه ای TG9006 توربولاین

دارای ابعاد به طول 88 سانتی متر و عرض 51 سانتی متری است. این اجاق گاز دارای 5 شعله می باشد. سر شعله های این اجاق از جنس چدن می باشد. در طراحی روی این گاز از 5 شبکه سرشعله استفاده شده است که علاوه بر زیبایی گاز استاندارد بین ظروف و شعله برقرار شود. یکی از این شعله ها پلوپز 3.8 کیلو واتی است که در سمت راست این اجاق گاز قرار گرفته است. دارای پایه های چدنی با لعاب مضاعف می باشد. شیرهای گاز ساخت ECA ترکیه می باشد دارای ولوم های نسوز است. هم چنین قطعات این گاز دارای استاندارد CE اروپا می باشد. دارای فندکی فوق سریع می باشد که از نوع ساباف ایتالیا است. دارای ترموکوبل Toptimme هوشمند می باشد که از هرگونه نشت گاز ناگهانی جلوگیری می کند. کابل به کار رفته در داخل اجاق گاز از جنس نسوز می باشد.

بیشتر بخوانید
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
TG9006
عنوان کالا
گاز شیشه ای TG9006 توربولاین
برند
مس-توربولاین
کشور سازنده
ایران
نوع رنگ
استاتیک
نوع اجاق گاز
شیشه ای
ابعاد
51*88 سانتیمتر
تعداد شعله
5
ترموکوپل
دارد
شیر گاز
ECA ترکیه
فندک اتوماتیک
فوق سریع
توان حرارتی پلوپز ( KW )
3.8 کیلو وات

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود