برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

گاز شیشه ای TG9007 توربولاین

کمپانی مس به خاطر تولید انواع لازم خانگی خود معروف است. از این برند محصولاتی چون هود، گاز و سینک بسیار درخور توجه بازار تجهیز مدرن آشپزخانه قرار گرفته است. شما می توانید محصولات جدید شرکت مس تحت عنوان برند توربولاین مانند اجاق گاز شیشه ایTG9007 که در دو رنگ متفاوت تولید شده است را در مرجع تخصصی کالای ساختمانی چلونگر مطالبه نمایید.

بیشتر بخوانید
مرجع:
برند:
مورد پسند0
افزودن برای مقایسه 0
اضافه کردن به لیست خواسته ها
محصولات مرتبط
توضیحات

گاز شیشه ای TG9007 توربولاین


برای یک آشپزی دل چسب و آسان به یک گاز مناسب نیاز داریم. این گاز باید کلیه ویژگی های یک گاز خوب ازجمله ایمنی، راحتی و هم چنین تکنولوژی و فناوری روز دنیا را داشته باشد. اجاق گاز شیشه ای TG9007 توربولاین یک نمونه از اجاق های به روز با فناوری بالا می باشد. این اجاق ساخت کشور عزیزمان ایران است که توسط شرکت مس با طراحی زیبا و کیفیت بالا ساخته و تولید شده است؛ که در ساخت این محصول ریز ترین نکات نیز مورد توجه و بررسی قرار گرفته است. جنس بدنه این گاز از شیشه ای نشکن (سکوریت نشکن) است که در برابر ضربه و خط و خش و حرارت بالا مقاومت خوبی دارد. این گاز 5 شعله می باشد و سر شعله های آن از جنس چدن مرغوب می باشد. در طراحی روی این اجاق گاز از 5 شبکه سر شعله استفاده شده است تا علاوه بر زیبایی و شکیل بودن گاز استاندارد بین ظروف و شعله برقرار شود. دارای پایه های چدنی با لعاب مضاعف می باشد. یکی از این شعله های این اجاق گاز شیشه ای TG 9007 توربولاین پلوپز 3.8 کیلو واتی است که در وسط این گاز طراحی شده است.

قطعات خارجی گاز شیشه ای TG9007

شیرهای گاز ساخت ECA ترکیه می باشد. دارای ولوم های نسوز می باشد و همچنین قطعات این گاز دارای استاندارد CE اروپا می باشد. از دو لایه لعاب مقاوم در مقابل حرارت ساخته شده است. دارای فندک فوق سریع ساباف ایتالیایی است. در ضمن دارای ترموکوبل Toptimme (هوشمند) می باشد که از هرگونه نشت گاز ناخواسته جلوگیری می کند. کابل به کار رفته در داخل گاز از جنس نسوز می باشد. در ضمن دارای ابعاد با طول 88 سانتی متر و عرض 51 سانتی متر است. این اجاق گاز شیشه ای TG 9007 توربولاین در رنگ مشکی و سفید است که نوع رنگ آن استاتیک می باشد و همین خصوصیت باعث می شود که رنگ ثابتی داشته باشد و در برابر حرارت بالا مقاوم باشد. هم چنین پس از تمیز کردن گاز به هیچ عنوان لک و چربی بر روی شیشه گاز باقی نمی ماند.

قابلیت های خاص گاز صفحه ای TG9007

مجهز بودن به شیشه نشکن

مجهز بودن به پایه های چدنی با لعاب مضاعف

تجیهز شدن با پلوپز 3.8 کیلو واتی

استفاده شدن از ولوم های نسوز و قطعات دارای استاندارد CE اروپا در این محصول از مشخصات برتر این کالاست.

این کالا را می توانید در دو رنگ سفید و مشکی مشاهده کرده و انتخاب فرمایید

بیشتر بخوانید
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
TG9007
عنوان کالا
گاز شیشه ای TG9007 توربولاین
برند
مس-توربولاین
کشور سازنده
ایران
نوع رنگ
استاتیک
نوع اجاق گاز
شیشه ای
ابعاد
51*88 سانتیمتر
تعداد شعله
5
ترموکوپل
دارد
شیر گاز
ECA ترکیه
فندک اتوماتیک
فوق سریع
توان حرارتی پلوپز ( KW )
3.8 کیلو وات

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود