برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

گاز شیشه ای TG902 توربولاین

خرید دست اول کالای ساختمانی با بهترین کیفیت در مرجع تخصصی کالای ساختمان چلونگر. قیمت گاز شیشه ای توربولاین بسیار مناسب است. گاز شیشه ای مس در گروه بهترین اجاق گاز صفحه ای دسته بندی می شود. شما می توانید بالاترین کیفیت خدمات را از این کالای لوکس انتظار داشته باشید

بیشتر بخوانید
مرجع:
برند:
مورد پسند0
افزودن برای مقایسه 0
اضافه کردن به لیست خواسته ها
محصولات مرتبط
توضیحات

اجاق گاز رومیزی صفحه شیشه ای TG 902

اجاق گاز رومیزی صفحه شیشه ای TG 902 توربو لاین دارای طراحی بسیار زیبا و شکیل می باشد که علاوه بر زیبایی خاصی که دارد، از کیفیت فوق العاده ای نیز برخوردار است. در تولید این گاز رومیزی، علاوه بر در نظر گرفتن کیفیت بالا و طراحی زیبا به ریزترین نکات نیز توجه شده است که نظر هر کدبانویی را در آشپزخانه به خود جلب می نماید و لذت آشپزی را برای بانوان گرامی دوچندان می نماید. این اجاق گاز ساخت کشور ایران می باشد که در ساخت و تولید لوازم آشپزخانه بخصوص گازهای رومیزی بسیار موفق می باشد. اجاق گاز TG902 به صورت توکار در کابینت آشپزخانه نصب می گردد. جنس صفحه شیشه ای نشکن و مقاوم در برابر خط و خش و حرارت می باشد. هم چنین بعد از تمیز نمودن گاز هیچ گونه چربی و لک بر روی گاز باقی نمی ماند. طول این اجاق گاز 88 سانتی متر و عرض آن 51 سانتی متر می باشد. دارای رنگ بندی مشکی و سفید است و نوع رنگ آن استاتیک می باشد. دارای 5 شعله می باشد و پایه های چدنی با لعاب مضاعف را دارد. ‌شیر گاز استفاده شده در این محصول، ساخت ECA ترکیه می باشد. یکی از شعله های این اجاق گاز پلوپز 3.8  کیلو واتی می باشد که در سمت راست این گاز طراحی شده است. دارای ولوم های نسوز است. قطعات این گاز  دارای استاندارد CE اروپا نیز می باشند. دارای 2 لایه لعاب مقاوم در مقابل حرارت است و هم چنین دارای ترموکوبل ایتالیایی می باشد. دارای فندک فوق سریع برقی ایتالیایی بوده و به ولوم با کالیت استیل نسوز مجهز است.

اجاق گاز رومیزی صفحه شیشه ای TG 902

اجاق گاز صفحه ای محصولی است که به منظور نصب شدن روی صفحه اصلی کابینت و اپن طراحی شده است. بهتر است که یک فضای مناسب از پیش آماده شده روی کابینت، برای نصب گاز شیشه ای و یا گاز صفحه ای، از قبل در نظر گرفته شود. گاز صفحه‌ای برای آشپزخانه‌های مدرن یا آشپزخانه‌هایی که فضای کم تری دارند و به فر نیاز ندارند، کاربری بالاتری دارد. گاز شیشه ای TG902 توربولاین در دو رنگ سفید و مشکی، یک گاز شیشه ای با قابلیت های خاص است.

مجهز بودن به شیشه نشکن

مجهز بودن به پایه های چدنی با لعاب مضاعف

تجیهز شدن با پلوپز 3.8 کیلو واتی

استفاده شدن از ولوم های نسوز و قطعات دارای استاندارد CE اروپا در این محصول از مشخصات برتر این کالاست.

بیشتر بخوانید
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
TG902
عنوان کالا
گاز شیشه ای TG902 توربولاین
برند
مس-توربولاین
کشور سازنده
ایران
نوع رنگ
استاتیک
ابعاد
51*88 سانتیمتر
تعداد شعله
5
ترموکوپل
دارد
شیر گاز
ECA ترکیه
فندک اتوماتیک
فوق سریع
توان حرارتی پلوپز ( KW )
3.8 کیلو وات

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود