برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

ست شیرآلات کی دبلیو سی مدل مارلینو

ست شیرآلات کی دبلیو سی مدل مارلینو یکی دیگر از ست های شیر آب شرکت kwc می باشد که شما می توانید آن را با کمترین قیمت همین الان سفار شدهید.  ست شیرآلات کی دبلیو سی مدل مارلینو دارای طرح زیبایی می باشد.

بیشتر بخوانید
0 ‎ریال
ناموجود
مرجع:
برند:
مورد پسند0
افزودن برای مقایسه 0
اضافه کردن به لیست خواسته ها
محصولات مرتبط
توضیحات

ست شیرآلات کی دبلیو سی مدل مارلینو

ست شیرآلات کی دبلیو سی مدل مارلینو در درون خود دارای  شیر های  شیر آشپزخانه ، شیر روشویی ، شیر توالت و شیر حمام می باشد که شما تنها با خرید آن تمامی این شیر ها را می توانید داشتنه باشید. ست شیرآلات کی دبلیو سی مدل مارلینو یکی زیبا ترین و خوش طرح ترین ست های شیر آب است که توسط شرکت kwc تولید شده است. ست های ساخته شده توسط شرکت کی دبلیو سی تحت لیسانس سوئیس می باشند. ست شیرآلات کی دبلیو سی مدل مارلینو با آبکاری کروم با ضخامت بالاتر از حد استاندارد تولید شده است تا بتواند مدت و زمان ها بسیار طولانی برای شما کار بدهد. شیر های ست ویژگی بارز تری که نسبت به بقیه شیر ها دارند این است که در یک طرح ساخته شده اند و با نصب کردن آن ها تمامی شیر های خانه ی شما ست با یک دیگر ست می شوند که این اتفاق باعث می شود که زیبایی خانه ی شما دوچندان شود و شما بتوانید خانه ای لوکس داشته باشید.

خرید اینترنتی ست شیر آب

شرکت kwc در محصولات خود از آلیاژ برنج استفاده کرده است که این آلیاژ بر اساس استاندارد اروپا می باشد که در آن ا کمترین مقدار سرب (کمتر از 1.2 درصد) برای سلامتی بیشتر استاده کرده است. شرکت کی دبلیو سی سعی کرده است که در تمام محصولات خوداز استاندارد های بهداشت و سلامت اروپا استفاده کند تا آبی که از آن خارج می شود کمترین تغییری در رنگ، بو و مزه ی آب ایجاد نکند. . ست های شیر از چند شیر برای وصل کردن شیر در قسمت های خانه ی خود می باشد. با خرید ست شیرآلات کی دبلیو سی مدل مارلینو از مرجع تخصصی کالای ساختمانی چلونگر می توانید آن را دربنزل تحویل بگیرید. ست شیرآلات کی دبلیو سی مدل مارلینو دارای دته های اهرمی برای باز  ویست کردن شیر می باشد. ست شیرآلات کی دبلیو سی مدل مارلینو دارای پنج سال ضمانت و خدمات پس از فروش می باشند.

بیشتر بخوانید
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
مارلینو
عنوان کالا
ست شیرآلات کی دبلیو سی مدل مارلینو
برند
کی دبلیو سی KWC
کشور سازنده
ایران

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود