برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

ست شیرآلات کی دبلیو سی مدل ورونا

ست شیرآلات کی دبلیو سی مدل ورونا دارای طرح بسیار زیبا و لوکسی می باشد که باعث زیبا تر شدن خانه ی شما می شود. ست شیرآلات کی دبلیو سی مدل ورونا دارای قیمت بسیار مناسبی می باشد که شما می توانید ست شیرآلات کی دبلیو سی مدل ورونا را همین الان با قیمت مناسب سفارش دهید.

بیشتر بخوانید
213,600,000 ‎ریال
قبل از ثبت نهایی سفارش با ما تماس بگیرید تا یک مشاوره رایگان میهمان ما باشید
مرجع:
برند:
مورد پسند0
افزودن برای مقایسه 0
اضافه کردن به لیست خواسته ها
محصولات مرتبط
توضیحات

ست شیرآلات کی دبلیو سی مدل  ورونا

شرکت کی دبلیو سی سعی کرده است که در تمام محصولات خود از استاندارد های بهداشت و سلامت اروپا استفاده کند تا آبی که از آن خارج می شود کمترین تغییری در رنگ، بو و مزه ی آب ایجاد نکند. ست های شیر از چند شیر برای وصل کردن شیر در قسمت های خانه ی خود می باشد.  ست شیرآلات کی دبلیو سی مدل  ورونا دارای پنج سال ضمانت و خدمات پس از فروش می باشند. شرکت kwc در محصولات خود از آلیاژ برنج استفاده کرده است که این آلیاژ بر اساس استاندارد اروپا می باشد که در آن کمترین مقدار سرب (کمتر از 1.2 درصد) برای سلامتی بیشتر استاده کرده است.

خرید ست شیرآلات کی دبلیو سی

ست شیرآلات کی دبلیو سی مدل  ورونا یکی زیبا ترین و خوش طرح ترین ست های شیر آب است که توسط شرکت kwc تولید شده است. ست های ساخته شده توسط شرکت کی دبلیو سی تحت لیسانس سوئیس می باشند. شیر های شرکت KWC به قدری با کیفیت می باشند که همواره یکی از پیشنهادات کارشناسان ما به شما می باشد. 

فروش ست ورونا

با خرید ست شیرآلات کی دبلیو سی مدل  ورونا از مرجع تخصصی کالای ساختمانی چلونگر، می توانید آن را درب منزل تحویل بگیرید. ست شیرآلات کی دبلیو سی مدل  ورونا در درون ست خود دارای  شیر های  شیر آشپزخانه، شیر روشویی، شیر توالت و شیر حمام می باشد که شما تنها با خرید این ست تمامی این شیر ها را می توانید داشتن باشید. شیر های ست ویژگی بارز تری که نسبت به بقیه شیر ها دارند این است که در یک طرح ساخته شده اند و با نصب کردن آن ها تمامی شیر های خانه ی شما ست با یک دیگر ست می شوند که این اتفاق باعث می شود که زیبایی خانه ی شما دو چندان شود و شما بتوانید خانه ای لوکس تر از همیشه داشته باشید. ست شیرآلات کی دبلیو سی مدل  ورونا با آبکاری کروم با ضخامت بالاتر از حد استاندارد تولید شده است تا بتواند مدت و زمان ها بسیار طولانی برای شما کار بدهد. 

بیشتر بخوانید
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
ست ورونا
عنوان کالا
ست شیرآلات کی دبلیو سی مدل ورونا
برند
کی دبلیو سی KWC
کشور سازنده
ایران

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود