برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

ست شیرآلات KWC مدل کلاسیک

ست شیرآلات KWC مدل کلاسیک دارای شیر های آب در درون خود برای وصل کردن آن ها در قیسمت های ظرفشویی، حمام  و سرویس بهداشتی خود نصب نمایید. ست شیرآلات KWC مدل کلاسیک را می توانید با قیمت مناسب همین الان سفارش دهیاد.

بیشتر بخوانید
145,000,000 ‎ریال
قبل از ثبت نهایی سفارش با ما تماس بگیرید تا یک مشاوره رایگان میهمان ما باشید
مرجع:
برند:
مورد پسند0
افزودن برای مقایسه 0
اضافه کردن به لیست خواسته ها
محصولات مرتبط
توضیحات

ست شیرآلات KWC مدل کلاسیک

 ست شیرآلات KWC مدل کلاسیک یکی زیبا ترین و خوش طرح ترین ست های شیر آب است که توسط شرکت kwc تولید شده است. ست های ساخته شده توسط شرکت کی دبلیو سی تحت لیسانس سوئیس می باشند.  ست شیرآلات KWC مدل کلاسیک دارای پنج سال ضمانت و خدمات پس از فروش می باشند. شرکت kwc در محصولات خود از آلیاژ برنج استفاده کرده است که این آلیاژ بر اساس استاندارد اروپا می باشد که در آن کمترین مقدار سرب (کمتر از 1.2 درصد) برای سلامتی بیشتر استاده کرده است.

خرید اینترنتی ست شیر 

شیر های شرکت KWC به قدری با کیفیت می باشند که همواره یکی از پیشنهادات کارشناسان ما به شما می باشد. با خرید ست شیرآلات KWC مدل کلاسیک از مرجع تخصصی کالای ساختمانی چلونگر، می توانید آن را درب منزل تحویل بگیرید. ست شیرآلات KWC مدل کلاسیک در درون ست خود دارای  شیر های  شیر آشپزخانه، شیر روشویی، شیر توالت و شیر حمام می باشد که شما تنها با خرید این ست تمامی این شیر ها را می توانید داشتن باشید. ست های شیر از چند شیر برای وصل کردن شیر در قسمت های خانه ی خود می باشد. شیر های ست ویژگی بارز تری که نسبت به بقیه شیر ها دارند این است که در یک طرح ساخته شده اند و با نصب کردن آن ها تمامی شیر های خانه ی شما ست با یک دیگر ست می شوند که این اتفاق باعث می شود که زیبایی خانه ی شما دو چندان شود و شما بتوانید خانه ای لوکس تر از همیشه داشته باشید. ست شیرآلات کی دبلیو سی مدل کلاسیک با آبکاری کروم با ضخامت بالاتر از حد استاندارد تولید شده است تا بتواند مدت و زمان ها بسیار طولانی برای شما کار بدهد.

بیشتر بخوانید
جزئیات محصول

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود