برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

ست شیرآلات شایان مدل صدف

ست شیرآلات شایان مدل صدف، دارای شیرآلات روشویی، توالت، حمام و ظرفشویی می باشد. این شیرآلات همه دارای آبکاری کروم بوده و به دلیل استفاده از کروم در آبکاری این شیرآلات مقاوم قابل توجهی به خوردگی و زنگ زدگی دارند.

بیشتر بخوانید
35,640,000 ‎ریال
ناموجود
مرجع:
برند:
مورد پسند0
افزودن برای مقایسه 0
اضافه کردن به لیست خواسته ها
محصولات مرتبط
توضیحات

ست شیرآلات شایان مدل صدف

شیرآلات بهداشتی یکی از کالای های خانگی مهمی هستند که معمولاً برای شستشو از آنها استفاده می شود و فواید زیادی در زندگی ما دارند. شیرآلات بهداشتی ویژگی هایی را دارا هستند که با شناخت این ویژگی ها می توان به مرغوبیت آنها پی برد. به عنوان مثال کارتریج بکار رفته در آنها باید با کیفیت باشد. کارتریج قطعه ای است که درون شیرآلات نصب می شود و برای قطع و وصل کردن جریان آب از آن استفاده می شود. شیرآلات امروزی، مخصوصاً آنهایی که در آنها مکانیزم باز و بستن آب اهرم انجام می شود، اکثراً دارای کارتریج خوب هستند. بهترین کارتریج های تولید شده در جهان توسط شرکت های Citec و Sedal اسپانیا و Kerox در مجارستان تولید می شوند. از کارتریج های تولید شده در این شرکت ها، غالباً با عنوان کارتریج های اروپایی یا کارتریج با برند اروپایی نامبرده می شود. کارتریج های با کیفیت توانایی خوبی در انتقال آب و کنترل جریان آب دارند و با گذشت مدت های طولانی و دفعات زیاد استفاده، دچار فرسودگی و هضم شدگی نمی گردند. معیار های دیگر انتخاب شیرآلات با کیفیت شامل نوع آلیاژ که در ساخت آن به کار رفته، نوع آبکاری آن، شرکت سازنده و گارانتی آنها می باشد. برای ساخت شیرآلات بهداشتی یا از آلیاژ برنج و یا استیل استفاده می کنند. آلیاژ استیل دچار هیچ گونه خوردگی، تغییر شکل و ضربه نمی شود و برای ساخت شیرآلات بهترین گزینه است. آلیاژ برنج نیز خصوصیاتی نزدیک به آلیاژ استیل دارد، اما به دلیل قیمت ارزان آن بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد.

خرید بهترین شیرآلات بهداشتی

ست شیرآلات شایان مدل صدف توسط شرکت شایان که از برند های معتبر تولید کننده شیرآلات بهداشتی است تولید شده است. این ست از چهار نوع شیرآلات بهداشتی دوش، آشپزخانه، روشویی و توالت تشکیل شده است و همگی از آلیاژ برنج تولید شده و با فلز کروم آبکاری شده اند. استفاده از آلیاژ برنج که بسیار مقاوم به مواد خورنده است و فلز کروم که از آن استفاده گسترده ای برای پایداری در برابر رطوبت و خش می شود، باعث می شود ست شیرآلات شایان مدل صدف گزینه بسیار مناسب در منزل شما به حساب بیاید. ست شیرآلات شایان مدل صدف از کارتریج های پر کیفیت اروپایی بهره برده است و بنابراین توانایی انتقال آب در آن بسیار بالا بوده و عمر آن هم طولانی می باشد. با استفاده از ست شیرآلات شایان مدل صدف تا مدت ها نیازی به تعویض شیرآلات خود نخواهید داشت.

بیشتر بخوانید
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
صدف
عنوان کالا
ست شیرآلات شایان مدل صدف
برند
کرومات
کشور سازنده
ایران
رنگ
کروم
آبکاری
کروم
جنس بدنه (آلیاژ)
برنج
برند کارتریج
اروپایی
گارانتی
5 سال
خدمات پس از فروش
10 سال

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود