برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

ست شیرآلات شایان مدل دنا

ست شیرآلات شایان مدل دنا، دارای شیرآلات آشپزخانه، دوش، روشویی و توالت بوده و این شیرآلات از آلیاژ برنج ساخته شده اند. این شیرآلات همچنین دارای 5 سال گارانتی می باشند.

بیشتر بخوانید
27,060,000 ‎ریال
ناموجود
مرجع:
برند:
مورد پسند0
افزودن برای مقایسه 0
اضافه کردن به لیست خواسته ها
محصولات مرتبط
توضیحات

ست شیرآلات شایان مدل دنا

شیرآلات بهداشتی یکی از کالای های خانگی مهمی می باشند که برای شستشو بکار می روند و نقش مهمی در زنگی ما دارند. شیرآلات بهداشتی خصوصیاتی را دارا هستند که با شناخت آنها می توان به مرغوبیت آنها پی برد. به عنوان مثال کارتریج بکار رفته در شیرآلات بهداشتی کیفیت قابل قبولی داشته باشد. کارتریج قطعه ای است که درون شیرآلات نصب شده و برای قطع و وصل کردن جریان آب به کار می رود. شیرآلات امروزی، به ویژه آنهایی که در آنها مکانیزم باز و بستن آب اهرم جزء اصلی است، اکثراً دارای کارتریج با کیفیت می باشند. بهتر است بدانید که بیشتر کارتریج های با کیفیت تولید شده در جهان توسط شرکت های Citec و Sedal اسپانیا و Kerox در مجارستان عرضه می شوند. از کارتریج های تهیه شده در این شرکت ها، معمولاً با نام کارتریج های اروپایی یا کارتریج با برند اروپایی نامبرده می شود. یک کارتریج مرغوب توانایی رضایت بخشی در انتقال آب و کنترل جریان آب داشته و با گذشت مدت های طولانی و دفعات زیاد استفاده، قطعات داخلی آن داچار فرسودگی نمی گردد. معیار های دیگر انتخاب شیرآلات خوب شامل نوع آلیاژ که در ساخت آنها استفاده شده، نوع آبکاری این شیرآلات، شرکت سازنده و گارانتی آنها است. برای ساخت شیرآلات بهداشتی از یکی از دو آلیاژ برنج و استیل استفاده می شود. آلیاژ استیل دچار هیچ گونه خوردگی، تغییر شکل و ضربه نشده و برای ساخت شیرآلات بهترین گزینه به شمار می رود. در حالی که آلیاژ برنج نیز خصوصیاتی نزدیک به آلیاژ استیل را دارا است، اما به دلیل قیمت ارزان آن بیشتر برای تولید شیرآلات استفاده می شود.

فروش شیرآلات بهداشتی با کیفیت

ست شیرآلات شایان مدل دنا توسط شرکت شایان که یکی از شرکت های معتبر تولید کننده شیرآلات بهداشتی است تهیه شده است. این ست شامل چهار نوع شیرآلات بهداشتی دوش، آشپزخانه، روشویی و توالت می باشد. این ست از آلیاژ برنج تولید شده و با فلز کروم آبکاری شده است. استفاده از آلیاژ برنج که بسیار مقاوم به مواد خورنده بوده و فلز کروم که از آن هم استفاده زیادی به منظور دستیابی به پایداری در برابر رطوبت و خش می شود، باعث شده تا ست شیرآلات شایان مدل دنا گزینه بسیار مناسب در منزل شما به حساب بیاید. ست شیرآلات شایان مدل دنا از کارتریج های پر کیفیت اروپایی بهره برده و بنابراین قابلیت انتقال آب در آن بسیار بالا بوده و عمر آن هم طولانی است.

بیشتر بخوانید
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
دنا
عنوان کالا
ست شیرآلات شایان مدل دنا
برند
شایان
کشور سازنده
ایران
رنگ
کروم
آبکاری
کروم
جنس بدنه (آلیاژ)
برنج
برند کارتریج
اروپایی
گارانتی
5 سال

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود