برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

ست شیرآلات شایان مدل رز 2

ست شیرآلات شایان مدل رز 2، شامل شیرآلات توالت، ظرفشویی، دوش و روشویی بوده و همه با کروم پوشیده شده اند که باعث مقاومت آنها به خش، ضربه و خوردگی می شود. این شیرآلات در رنگ کرومی در مرجع کالای ساختمانی چلونگر موجود هستند.

بیشتر بخوانید
36,520,000 ‎ریال
ناموجود
مرجع:
برند:
مورد پسند0
افزودن برای مقایسه 0
اضافه کردن به لیست خواسته ها
محصولات مرتبط
توضیحات

ست شیرآلات شایان مدل رز 2

شیرآلات بهداشتی از کالا های بهداشتی هستند که ما در زندگی روزمره از آنها استفاده های بسیار زیادی می کنیم. به عنوان مثال برای شستن دست، صورت، بدن، ظروف، میوه ها و غیره ما نیازمند به شیرآلات بهداشتی هستیم تا برای ما جریان آب مناسب، تمیز و بهداشتی را فراهم نمایند. شیرآلات بهداشتی باید در برابر دما های بالای آب مقاوم باشند. به دلیل اینکه در دما های بالا بدنه شیرآلات با آب واکنش نشان می دهد و مواد سمی و مضر در آن پخش می کند باید به گونه ای ساخته شود تا با آب حتی در دمای های بالای نزدیک به 90 درجه نیز واکنش نشان ندهد. همچنین ست شیرآلات باید مقاوم کافی در دما های پایین نیز داشته باشند تا دچار ترک خوردگی نشوند. به علاوه، به دلیل اینکه ما از این شیرآلات در دماهای مختلفی استفاده می کنیم، باید در برابر تغییرات ناگهانی دما نیز پایداری قابل توجهی داشته باشند. شرکت شایان یکی از شرکت های مطرح در زمینه تولید شیرآلات بهداشتی است. محصولات این شرکت اکثراً از آلیاژ برنج تولید می شوند. آلیاژ برنج یکی از بهترین گزینه ها برای ساخت شیرآلات بهداشتی می باشد زیرا در برابر انواع خوردگی مقاوم بوده و به سختی با آب واکنش می دهد. همچنین در ساخت این شیرآلات مقدار ناچیزی سرب بکار رفته است تا از ترک خوردگی آنها بر اثر تغییرات دما جلوگیری به عمل آورد. 

خرید بهترین شیرآلات بهداشتی

ست شیرآلات شایان مدل رز 2 توسط برند شایان که یکی از بهترین شرکت های تولید کننده شیرآلات بهداشتی است، به تولید رسیده است. ست شیرآلات شایان مدل رز 2 از چهار قطعه شیرآلات ظرفشویی، حمام، توالت و روشویی تشکیل شده است .شیرآلات تولید شده از این سری، همگی با آلیاژ برنج تهیه شده اند و بسته به رنگشان با فلزات گوناگونی آبکاری شده اند. لازم به ذکر است که استفاده از فلز کروم در آبکاری شیرآلات بهداشتی مقاومت آن به خوردگی و خش را بیش از پیش افزایش می دهد. بنابراین استفاده از آلیاژ برنج و آبکاری، باعث شده تا ست شیرآلات شایان مدل رز 2 گزینه بسیار مناسب برای استفاده شما باشد. ست شیرآلات شایان مدل رز 2 از کارتریج های پر کیفیت اروپایی بهره برده است و بنابراین قابلیت انتقال آب در آن بسیار بالا می باشد.

بیشتر بخوانید
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
رز 2
عنوان کالا
ست شیرآلات شایان مدل رز 2
برند
شایان
کشور سازنده
ایران
آبکاری
کروم
جنس بدنه (آلیاژ)
برنج
گارانتی
5 سال

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود