برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

ست شیرآلات شایان مدل شیبا

ست شیرآلات شایان مدل شیبا دارای شیرآلات دستشویی، آشپزخانه، حمام و توالت هستند. این شیرآلات همچنین دارای 5 سال گارانتی بوده و در رنگ های کروم و شیری (سفید) در مرجع کالای ساختمانی چلونگر عرضه می شوند.

بیشتر بخوانید
41,756,000 ‎ریال
ناموجود
مرجع:
برند:
مورد پسند0
افزودن برای مقایسه 0
اضافه کردن به لیست خواسته ها
محصولات مرتبط
توضیحات

ست شیرآلات شایان مدل شیبا

امروزه ما برای به انجام رساندن بسیاری از فعالیت های خود نیازمند به استفاده از شیرآلات بهداشتی می باشیم. فعالیت های همچون شستن دست و صورت، بدن و موارد دیگر بدون وجود شیرآلات بهداشتی بسیار سخت یا حتی غیر ممکن خواهند بود. یک شیر بهداشتی با کیفیت باید در برابر دما های بالای آب نیز مقاومت کافی را دارا باشد. به دلیل اینکه در چنین دما هایی بدنه آن در مجاورت آب دچار تغییرات شیمیایی شده و مواد زیان آور تولید می کند، باید به گونه ای ساخته شود تا حتی در دما های بالا چنین موادی تولید نکند. یک شیر با کیفیت، همچنین باید پایداری کافی در برابر آب سر را نیز داشته باشد تا به ترک خوردگی دچار نشود. به علاوه، به دلیل اینکه ما این شیرآلات را در دماهای مختلفی بکار می بریم، باید در مقابل تغییرات ناگهانی دما نیز پایداری قابل توجهی را دارا باشند. شایان یکی از تولید کنندگان خوشنام در زمینه تولید شیرآلات بهداشتی با کیفیت است. این شرکت تقریباً تمام شیرآلات خود را از آلیاژ برنج تولید می نماید. آلیاژ برنج به این دلیل که در برابر انواع خوردگی مقاوم است و واکنش پذیری کمی در مجاورت آب دارد، یکی از بهترین گزینه ها برای ساخت شیرآلات بهداشتی محسوب می شود. علاوه بر مس و روی که در ترکیب این آلیاژ بکار رفته است، در ساخت این شیرآلات مقدار کمی سرب اضافه شده تا از ترک خوردگی بدنه شیر بر اثر تغییرات دما جلوگیری شود. 

خرید شیرآلات بهداشتی با کیفیت

ست شیرآلات شایان مدل شیبا توسط برند شایان که در سطح کشور از سابقه خوبی برخوردار است، تهیه گردیده است. ست شیرآلات شایان مدل شیبا شامل چهار قطعه شیرآلات آشپزخانه، دوش، توالت و روشویی است. شیرآلات تولید شده این سری، همگی با آلیاژ برنج تولید گردیده اند و با توجه به رنگشان با فلزات گوناگونی مانند کروم و طلا آبکاری می شوند. در تولید این سری شیرآلات همچنین از کارتریج با برند اروپایی نیز استفاده شده است. کارتریج های اروپایی عمر بالایی را دارا هستند و کیفیت انتقال آب خوبی را فراهم می نمایند. این ست شیرآلات قابل خرید از مرجع کالای ساختمانی چلونگر در رنگ های کروم و سفید کروم می باشد.

بیشتر بخوانید
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
شیبا
عنوان کالا
ست شیرآلات شایان مدل شیبا
برند
شایان
کشور سازنده
ایران
آبکاری
کروم
جنس بدنه (آلیاژ)
برنج
گارانتی
5 سال

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود