برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

ست شیرآلات شایان مدل ساحل

ست شیرآلات شایان مدل ساحل، دارای کارتریج با کیفیت و از نوع اروپایی بوده و بنابراین کنترل آب در آنها بسیار راحت و بدون هیچ مشکلی انجام می شود. شیرآلات شایان مدل ساحل دارای 5 سال گارانتی هستند.

بیشتر بخوانید
30,833,000 ‎ریال
ناموجود
مرجع:
برند:
مورد پسند0
افزودن برای مقایسه 0
اضافه کردن به لیست خواسته ها
محصولات مرتبط
توضیحات

ست شیرآلات شایان مدل ساحل

امروزه ما برای به انجام رساندن بسیاری از فعالیت های خود نیازمند به استفاده از شیرآلات بهداشتی هستیم. شیرآلات بهداشتی در طیف وسیعی از فعالیت های روزمره جزئی ضروری هستند. از خصوصیات یک شیر بهداشتی با کیفیت، مقاومت آن در برابر دما های بالا است. به دلیل اینکه در چنین دما هایی باعث تغییر شیمیایی بدنه آن می شود و مواد زیان آور تولید می نماید، باید آن را به گونه ای ساخت تا حتی در دما های بالا چنین موادی پخش نکند. مشکل فقط دمای بالا نیست بلکه یک شیر بهداشتی مناسب نباید در دما های پایین نیز از خود ضعفی نشان دهد. شیرآلات با کیفیت معمولی، پس از مدتی کوتاه استفاده، در اثر مجاورت با آب سرد به ترک خوردگی دچار می شوند. به علاوه، به دلیل اینکه این شیرآلات در دماهای مختلفی بکار برده می  شوند، باید در مقابل تغییرات ناگهانی دما نیز پایداری قابل توجهی را دارا باشند. شایان یکی از تولید کنندگان مطرح در زمینه تولید شیرآلات بهداشتی با کیفیت می باشد. این برند تقریباً تمام شیرآلات خود را از آلیاژ برنج تولید می کند. آلیاژ برنج به این دلیل که در برابر انواع خوردگی مقاوم است و واکنش پذیری کمی در مجاورت آب دارد، یکی از بهترین گزینه ها برای ساخت شیرآلات بهداشتی بحساب می آید. علاوه بر مس و روی که در ترکیب این آلیاژ بکار رفته است، در ساخت این شیرآلات مقدار کمی سرب اضافه شده تا احتمال ترک خوردگی بر اثر سرما محیط کاهش یابد.

فروش شیرآلات بهداشتی با کیفیت

ست شیرآلات شایان مدل ساحل توسط برند شایان که در سطح کشور از سابقه خوبی برخوردار است، تهیه گردیده است. ست شیرآلات شایان شامل شیرآلاتی مناسب برای استفاده در حمام، دستشویی، روشویی و آشپزخانه می باشد. شیرآلات تولید شده این سری، همگی با آلیاژ برنج تولید شده و با توجه به رنگشان بر روی آنها آبکاری های متنوعی صورت می گیرد. در تولید این سری شیرآلات همچنین از کارتریج با برند اروپایی نیز بهره برده شده است. کارتریج اروپایی عمر بالایی را دارا است و کیفیت انتقال آب خوبی را فراهم می نماید. این ست شیرآلات قابل خرید از مرجع کالای ساختمانی چلونگر در رنگ کروم می باشد.

بیشتر بخوانید
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
ساحل
عنوان کالا
ست شیرآلات شایان مدل ساحل
برند
شایان
کشور سازنده
ایران
آبکاری
کروم
جنس بدنه (آلیاژ)
برنج
گارانتی
5 سال

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود