برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

ست شیرآلات شایان مدل درسا

ست شیرآلات شایان مدل درسا، قابل خرید در رنگ کروم در مرجع کالای ساختمانی چلونگر می باشند. ست شیرآلات شایان مدل درسا در رنگ کروم بوده و همجنین آبکاری از نوع کروم را دارا هستند بنابراین ضد خش و خوردگی نیز می باشند.

بیشتر بخوانید
27,500,000 ‎ریال
ناموجود
مرجع:
برند:
مورد پسند0
افزودن برای مقایسه 0
اضافه کردن به لیست خواسته ها
محصولات مرتبط
توضیحات

ست شیرآلات شایان مدل درسا

آیا تا بحال برایتان این اتفاق پیش افتاده است که بخواهید دست های خود را بشوید و پس آن متوجه شوید که شیر آب شما کار نمی کند؟ به احتمال زیاد کاری که در قبال آن انجام می دهید این است که از شیر آب دیگر در قسمت دیگری از خانه استفاده خواهید کرد تا بعداً شیر معیوب را تعمیر نمایید. می بینید؟ شما بدون شیرآلات بهداشتی تقریباً در شستشوی خود ناتوان خواهید بود. فعالیت هایی همچون شستن دست و صورت، بدن و موارد دیگر بدون وجود شیرآلات بهداشتی بسیار سخت یا حتی غیر ممکن می شوند. یک شیر بهداشتی با کیفیت خوب باید در برابر دما های بالای آب نیز بتواند دوام بیاورد. به دلیل اینکه در چنین دما هایی بدنه آن در مجاورت آب دچار تغییرات شیمیایی شده و مواد زیان آور تولید می کند، باید به گونه ای ساخته شود تا حتی در دما های بالا چنین موادی تولید نکند. یک شیر با کیفیت، همچنین باید پایداری کافی در برابر آب سر را نیز داشته باشد تا به ترک خوردگی دچار نشود. به علاوه، به دلیل اینکه ما این شیرآلات را در دماهای مختلفی بکار می بریم، باید در مقابل تغییرات ناگهانی دما نیز پایداری قابل توجهی را دارا باشند. آلیاژ برنج به این دلیل که در برابر انواع خوردگی مقاوم می باشد و واکنش پذیری کمی در مجاورت آب را دارا است، یکی از بهترین گزینه ها برای ساخت شیرآلات بهداشتی محسوب می شود. همچنین برای مقابله با ترک خوردگی شیرآلات در دما های پایین و شوک های گرمایی، مقادیر کمی سرب به ترکیب آلیاژ آنها اضافه می شود تا بتوانند در برار چنین عواملی مقاومت نمایند. نوع کارتریج بکار رفته در یک ست شیرآلات نیز مهم است. بهترین کارتریج هایی که در تولید شیرآلات بهداشتی استفاده می شود، در شرکت های معتبر اروپایی تولید می شود. کشور های اسپانیا و مجارستان پیشرو در زمینه تولید کارتریج های با کیفیت هستند. 

خرید شیرآلات بهداشتی شایان

ست شیرآلات شایان مدل درسا توسط برند شایان تهیه گردیده است. ست شیرآلات شایان مدل درسا شامل چهار قطعه شیرآلات آشپزخانه، دوش، دستشویی و روشویی است. شرکت شایان اکثر محصولات خود را با آلیاژ برنج تولید می کند. بنابراین به دلیل استفاده از این آلیاژ در تولید شیرآلات بهداشتی، محصولات این برند از کیفیت بالایی برخوردار هستند. سری درسا در رنگ کروم قابل خرید در فروشگاه کالای ساختمانی چلونگر می باشد. این ست با توجه به رنگ آن با فلز کروم آبکاری شده و در آن کارتریج با برند اروپایی نیز بکار رفته است. 

بیشتر بخوانید
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
درسا
عنوان کالا
ست شیرآلات شایان مدل درسا
برند
شایان
کشور سازنده
ایران
آبکاری
کروم
جنس بدنه (آلیاژ)
برنج
گارانتی
5 سال

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود