برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

ست شیرآلات شایان مدل ارکیده

ست شیرآلات شایان مدل ارکیده، دارای 5 سال گارانتی بوده و بدنه ای از جنس آلیاژ برنج را دارا هستند که به آنها مقاومت خاصی در برابر عوامل خورنده می بخشد. ست شیرآلات شایان مدل ارکیده همچنین دارای 5 سال گارانتی می باشد.

بیشتر بخوانید
50,094,000 ‎ریال
ناموجود
مرجع:
برند:
مورد پسند1
افزودن برای مقایسه 0
اضافه کردن به لیست خواسته ها
محصولات مرتبط
توضیحات

ست شیرآلات شایان مدل ارکیده

شیرآلات بهداشتی در دسته کالا های بهداشتی ای هستند که اهمیت بسیار زیادی در زندگی ما دارند. مهم ترین فایده این شیرآلات، کمک آنها در حفظ سلامت و بهداشت فردی می باشد. اما هر شری برای استفاده مناسب نیست. به عنوان مثال شیر هایی که فلز بکار رفته در آنها مرغوب نباشد، ممکن است با قرار گیری در مجاروت اب در دما ها بالا و پایین، ترکیبات شیمیایی تولید کرده و در آب پخش نمایند. چنین شیرآلاتی حتی ممکن است در برابر مواد شوینده نیز همین رفتار را از خودشان نشان دهند. مواد آزاد شده در طی این فرایند، در بلند مدت سرطان زا خواهند بود. همچنین یک شیر بهداشتی مناسب باید بتواند جریان آب را به خوبی کنترل نماید. در غیر اینصورت ممکن است در زمان هایی که حواستان نیست مقادیر زیادی از آب هدر برود. استفاده از کارتریج های تولید شده توسط شرکت های کراکس مجارستان، سیتک و سیدال اسپانیا که در حال حاضر بهترین نوع کارتریج های موجود هستند، به کنترل جریان آب و مصرف درست از آن کمک بسیاری می کند. شیرآلات بهداشتی بر اساس سلیقه مشتریان با فلزات گوناگونی آبکاری می شوند. آبکاری نمودن شیرآلات بهداشتی به آنها جلوه خاصی می بخشد و می توان از آنها برای زیبا نمودن محیط توالت، حمام و آشپزخانه نیز استفاده نمود.

فروش شیرآلات بهداشتی با کیفیت

ست شیرآلات شایان مدل ارکیده شامل شیرآلات بهداشتی حمام، توالت، آشپزخانه و روشویی می باشد. به منظور دسترسی به بهترین نوع کارکرد، بدنه این شیرآلات از آلیاژ برنج تولید شده است. آلیاژ برنح ماده ای است که فوق العاده مقاوم به پوسیدگی، خورندگی و ضربه می باشد. اضافه کردن آبکاری فلزاتی مانند کروم بر مقاومت بدنه این شیرآلات بیش از پیش می افزاید. در درون ست شیرآلات شایان مدل ارکیده از کارتریج اروپایی استفاده شده است. با استفاده از این نوع کارتریج شیر در طولانی مدت دچار فرسودگی قسمت های داخلی نمی شود. شیرآلاتی که در آنها کارتریج با برند اروپایی بکار رفته توانایی بالایی در کنترل جریان آب و باز و بسته نمودن آن دارند. ست شیرآلات شایان مدل ارکیده در رنگ های کروم، طلایی مات و طلایی براق در مرجع کالای ساختمانی چلونگر به فروش می رود. برای راحتی بیشتر امکان خرید آنلاین این محصول را برای مشتریان عزیز فراهم آورده ایم.

بیشتر بخوانید
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
ارکیده
عنوان کالا
ست شیرآلات شایان مدل ارکیده
برند
شایان
کشور سازنده
ایران
آبکاری
کروم
جنس بدنه (آلیاژ)
برنج
گارانتی
5 سال

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود