برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

شیرآلات شایان مدل کارون 1

شیرآلات شایان مدل کارون 1، شامل شیرآلات آشپزخانه، دوش، توالت و روشویی بوده و همگی از آلیاژ برنج ساخته شده اند. شیرآلات شایان مدل کارون 1 همچنین با فلز کروم آبکاری شده اند که این امر مقاومت آنها را به خش و ضربه و رطوبت افزایش می دهد.

بیشتر بخوانید
50,391,000 ‎ریال
ناموجود
مرجع:
برند:
مورد پسند0
افزودن برای مقایسه 0
اضافه کردن به لیست خواسته ها
محصولات مرتبط
توضیحات

ست شیرآلات شایان مدل کارون 1

استفاده از شیرآلات بهداشتی بسیاری از کار های روزمره را برای ما آسان کرده است. شستشوی بدن، میوه جات، استفاده از شیرآلات برای انتقال آب آشامیدنی جزو فواید استفاده از شیرآلات بهداشتی به شمار می رود. شیرآلات بهداشتی با کیفیت، از چکه کردن و هدر رفتن تدریجی آب جلوگیری به عمل می آورند. اگر برایتان سوال است که هنگام خریداری یک شیر بهداشتی مرغوب چه نکاتی را باید رعایت کنید، در ادامه این نکات برایتان آورده شده است. یکی از این عوامل، نوع کارتریج بکار رفته در شیرآلات است. کارتریج همان قطعه ای است که در شیر های اهرمی وظیفه باز و بسته کردن آب را دارد. در حال حاضر برند های معتبر کارتریج، برند های اروپایی هستند و اکثر کارتریج های مرغوب در دو کشور مجارستان و اسپانیا تولید می شوند. جنس آلیاژ بکار رفته در ساخت شیر نیز باید مورد توجه باشد. اگر در ساخت شیرآلات بهداشتی از آلیاژ مناسب استفاده نشود، ممکن است پس از مدتی با مشکلاتی مانند ترک خوردگی و شکستگی شیر رو به رو شوید. شیر های با کیفیت را معمولاً از آلیاژ برنج تولید می نمایند. این آلیاژ به شیرآلات مقاومت خوبی در برابر خوردگی و رطوبت می دهد. برای افزایش مقاومت بدنه شیرآلات، آنها را با فلزات خاصی آبکاری می نمایند. رایج ترین آنها فلز کروم می باشد که خود به خوردگی و خش مقاومت خوبی دارد. استفاده از یک شیر بهداشتی مرغوب، علاوه بر جلوگیری از هدر رفت آب، به سلامت و بهداشت آب و مخصوصاً آب های آشامیدنی کمک بسیاری می نماید.

خرید اینترنتی بهترین شیرآلات بهداشتی

ست شیرآلات بهداشتی شایان مدل کارون 1 را شرکت شایان تولید نموده است. برند شایان یکی از برند های معتبر و با سابقه در زمینه تولید انواع شیرآلات بهداشتی بوده و محصولات خود را با استاندارد های روز دنیا تولید می نماید. شیرآلات این ست، همگی از آلیاژ برنج تولید شده اند. استفاده از آلیاژ برنج در تولید این شیرآلات مقاومت بسیاری زیاد به آنها در برابر، رطوبت، ضربه، مواد خورنده و شوینده، گرما و سرما داده است. در این ست شیرآلات همچنین کارتریج اروپایی به کار رفته است، بنابراین شیرآلات موجود در این سری به خوبی قادرند تا جریان آب را کنترل نمایند. استفاده از کارتریج با کیفیت اروپایی همچنین باعث افزایش طول عمر این شیرآلات شده است. شیرآلات موجود در این ست شامل شیرآلات حمام، توالت، روشویی و آشپزخانه می باشند و همه با فلز کروم آبکاری شده اند. این امر به سلامتی ظاهر، زیبایی و کارکرد شیرآلات کمک بیشتری خواهد نمود.

بیشتر بخوانید
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
کارون 1
عنوان کالا
شیرآلات شایان مدل کارون 1
برند
شایان
کشور سازنده
ایران
رنگ
کروم
آبکاری
کروم
جنس بدنه (آلیاژ)
برنج
گارانتی
5 سال

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود