برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

ست شیرآلات شایان مدل بلورین

شیرآلات شایان مدل بلورین، شامل شیرآلات آشپزخانه، حمام، دستشویی و روشویی می باشد. ست شیرآلات شایان مدل بلورین دارای 5 سال گارانتی هستند و در رنگ کروم در مرجع کالای ساختمانی چلونگر عرضه می شوند.

بیشتر بخوانید
35,673,000 ‎ریال
ناموجود
مرجع:
برند:
مورد پسند0
افزودن برای مقایسه 0
اضافه کردن به لیست خواسته ها
محصولات مرتبط
توضیحات

ست شیرآلات شایان مدل بلورین

شیرآلات بهداشتی امروزه، انجام بسیاری از کار های روزانه را برای ما آسان نموده اند. شستشوی بدن، مواد غذایی، انتقال آب آشامیدنی و غیره جزو فواید استفاده از شیرآلات بهداشتی می باشد. شیرآلات بهداشتی مرغوب، مانع از چکه کردن و هدر رفتن تدریجی آب می شوند. اگر برایتان سوال است که هنگام خریداری یک شیر بهداشتی مرغوب چه نکاتی باید در نظر داشته باشید، این نکات در ادامه برایتان ذکر شده است. نوع کارتریج بکار رفته در شیرآلات، یکی از این نکات می باشد. کارتریج همان قطعه ای است که در شیر های اهرمی کمک به باز و بسته شدن صحیح آب می کند. در حال حاضر برند های معتبر کارتریج، برند های اروپایی اند و اکثر کارتریج های مرغوب توسط دو کشور مجارستان و اسپانیا تهیه می شود. جنس آلیاژ بکار رفته در ساخت شیر نیز عامل مهم دیگری است. اگر در ساخت شیرآلات بهداشتی آلیاژ مناسب استفاده نشود، ممکن است پس از مدتی، مشکلاتی مانند ترک خوردگی و شکستگی شیر بوجود آید. شیر های با کیفیت معمولاً از آلیاژ برنج تهیه می شوند. این آلیاژ مقاومت خوبی را در برابر خوردگی و رطوبت به شیرآلات می بخشد. برای افزایش مقاومت بدنه شیرآلات، آنها با فلزات خاصی نیز آبکاری می شوند. رایج ترین این مواد، فلز کروم است که خود به خوردگی و خش به خوبی مقاوم است. استفاده از یک شیر بهداشتی با کیفیت، علاوه بر جلوگیری از هدر رفت آب، به سلامت و بهداشت آب کمک کرده و مانع از آلوده شدن آب های آشامیدنی می شود.

فروش آنلاین شیرآلات بهداشتی با کیفیت

ست شیرآلات بهداشتی شایان مدل بلورین توسط شرکت شایان به تولید رسیده است. برند شایان یکی از شرکت های معتبر و با سابقه در زمینه تولید انواع شیرآلات بهداشتی می باشد و محصولات خود را با استاندارد های روز دنیا تولید می نماید. شیرآلات این مدل، همگی از آلیاژ برنج تهیه گردیده اند. استفاده از آلیاژ برنج در ساخت این شیرآلات مقاومت بسیار زیادی به آنها در برابر، رطوبت، ضربه، مواد خورنده و شوینده، گرما و سرما داده است. در این ست شیرآلات همچنین کارتریج اروپایی استفاده شده است، بنابراین شیرآلات موجود در این سری قادرند تا جریان آب را به خوبی کنترل کنند. استفاده از کارتریج با کیفیت اروپایی باعث افزایش طول عمر این شیرآلات شده است. شیرآلات این ست شامل شیرآلات دوش، دستشویی، روشویی و ظرفشویی بوده و همه را با فلز کروم آبکاری کرده اند. این امر به سلامتی ظاهر، زیبایی و کارکرد شیرآلات کمک بیشتری خواهد نمود.

بیشتر بخوانید
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
بلورین
عنوان کالا
ست شیرآلات شایان مدل بلورین
برند
شایان
کشور سازنده
ایران
رنگ
کروم
آبکاری
کروم
جنس بدنه (آلیاژ)
برنج
گارانتی
5 سال

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود