برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

ست شیرآلات کرومات مدل ایتالو

ست شیرآلات کرومات مدل ایتالو در رنگ های طلایی و طلایی مات عرضه شده و از آلیاژ برنج ساخته شده اند که فلزی بسیار مقاوم به مواد شوینده و خورنده بوده و برای بهداشت آب نیز بسیار مناسب می باشد.

بیشتر بخوانید
0 ‎ریال
ناموجود
مرجع:
برند:
مورد پسند0
افزودن برای مقایسه 0
اضافه کردن به لیست خواسته ها
محصولات مرتبط
توضیحات

ست شیرآلات کرومات مدل ایتالو

یک شیر بهداشتی مرغوب، انجام بسیاری از کار های روزانه را برای ما آسان می کند. شیرآلات بهداشتی با کیفیت، قادرند تا از چکه کردن و هدر رفتن تدریجی آب جلوگیری نمایند. هنگام خریداری یک شیر بهداشتی با کیفیت نکاتی را باید رعایت کنید، که این نکات در ادامه برایتان توضیح داده ایم. نوع کارتریج استفاده شده در یک شیر بهداشتی، بر جریان آب خروجی شیر تاثیر قابل توجهی دارد. کارتریج قطعه ای می باشد که در شیر های اهرمی کمک به کنترل جریان آب می نماید. در حال حاضر برند های معتبر کارتریج، برند های اروپایی هستند. کارتریج های با کیفیت، اکثراً توسط شرکت های سیتک و سیدال اسپانیا و کروکس مجارستان تولید می شوند. جنس آلیاژ بکار رفته در عمر و دوام یک شیر بهداشتی عامل بسیار مهمی در عمر و پایداری آنها است. استفاده نکردن آلیاژ مناسب در تهیه بدنه شیرآلات بهداشتی، ممکن است پس از مدتی، مشکلاتی مانند ترک خوردگی و شکستگی را برای این کالا های ساختمانی پر استفاده به دنبال آورد. شیر های دارای کیفیت بالا اکثراً از آلیاژ برنج تولید می گردند. آلیاژ برنج به شیرآلات پایداری بالایی در برابر خوردگی، ضربه و رطوبت می دهد. برای پایداری بیشتر بدنه شیرآلات، آنها را با مواد خاصی آبکاری می کنند. رایج ترین این مواد، فلز کروم می باشد که خود در برابر خوردگی و خش پایداری خوبی را دارا است و همچنین رنگ و جلوه زیبایی نیز به شیر می بخشد. استفاده از یک شیر بهداشتی مرغوب، از هدر رفت آب جلوگیری کرده، به سلامت و بهداشت آب کمک می نماید و از آلوده شدن آب آشامیدنی، جلوگیری به عمل می آورد.

فروش اینترنتی شیر بهداشتی مرغوب

برند کرومات تولید کننده ست شیرآلات بهداشتی کرومات مدل ایتالو است. این برند از شرکت های مطرح و بنام در زمینه تولید شیرآلات بهداشتی مرغوب می باشد و محصولات خود را با استاندارد های روز دنیا به تولید می رساند. شیرآلات این سری از آلیاژ برنج تولید شده اند. استفاده از آلیاژ برنج در ساخت این شیرآلات مقاومت بسیار زیادی به آنها در برابر، رطوبت، ضربه، مواد خورنده و شوینده، گرما و سرما می بخشد. در این ست شیرآلات همچنین کارتریج اسپانیایی و مجارستانی استفاده گردیده است، به همین دلیل شیرآلات این سری می توانند جریان آب را به خوبی کم و زیاد کنند. استفاده از کارتریج با کیفیت اروپایی طول عمر این شیرآلات را بیشتر خواهد نمود. ست شیرآلات بهداشتی کرومات مدل ایتالو شامل شیرآلات حمام، دستشویی، روشویی و آشپزخانه بوده و در رنگ های طلایی براق و طلایی مات موجود می باشد.

بیشتر بخوانید
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
ایتالو
عنوان کالا
ست شیرآلات کرومات مدل ایتالو
برند
کرومات
کشور سازنده
ایران
آبکاری
کروم
جنس بدنه (آلیاژ)
برنج
برند کارتریج
اروپایی
گارانتی
5 سال

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود