برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

ست شیرآلات کرومات مدل بنسای

 ست شیرآلات کرومات مدل بنسای، شامل شیرآلات حمام، دستشویی، آشپزخانه و روشویی می باشد. ست شیرآلات کرومات مدل بنسای در رنگ های کروم، طلایی براق و رزگلد موجود است. ست شیرآلات کرومات مدل بنسای دارای 5 سال گارانتی می باشد.

بیشتر بخوانید
63,500,000 ‎ریال
ناموجود
مرجع:
برند:
مورد پسند0
افزودن برای مقایسه 0
اضافه کردن به لیست خواسته ها
محصولات مرتبط
توضیحات

ست شیرآلات کرومات مدل بنسای

استفاده از شیرآلات بهداشتی برای حفظ بهداشت بدن و مواد غذایی امری ضروری است. شیرآلات بهداشتی جدیدتر که معمولاً از نوع اهرمی اند همچنین نسبت به شیرآلات معمولی جای کمتری را اشغال می کنند. به دلیل اینکه این شیرآلات جای کمتری را اشغال می کنند، کار با آنها بسیار راحت تر می باشد. مزایای دیگر آنها این است که ارتفاع آنها را به راحتی می توان کنترل کرد. برخی از شیر های آشپزخانه دارای شاور یا شیلنگ می باشند که کار را در شستشوی سینک و ظرف ها راحت تر می نمایند. شیرآلات بهداشتی ظرفشویی امروزی علاوه بر دارا بودن شیلنگ، قابلیت چرخش نیز دارا هستند که این امر کمک بیشتری در تمیز کردن با آنها می کند. شیرآلات مرغوب دارای چند ویژگی بارز هستند که در ادامه به توضیح در مورد آنها می پردازیم. اولاً بدنه یک شیر مرغوب باید از ماده مناسبی تهیه شود. آلیاژ برنج بهترین ماده برای ساخت بدنه شیرآلات بهداشتی می باشد. به دلیل داشتن مقاومت زیاد به خوردگی و ضربه این آلیاژ ماده مناسبی است. آلیاژ برنج همچنین با آب در دماهای بالا واکنش نشان نداده و ترکیبات مضر در آن آزاد نمی نماید. در ساخت بدنه شیرآلات با کیفیت معمولاً از مقدار کمی سرب استفاده می شود تا در دما های پایین دچار شکستگی و ترک نشود. برای بهبود انتقال آب توسط شیر بهداشتی در آن کارتریج های مرغوب باید استفاده کرد. کارتریج قطعه ای است که در شیرآلات اهرمی وظیفه کنترل جریان آب و کم و زیاد کردن آن را نیز دارا است. بنابراین شیرآلاتی را خریداری نمایید که در آن کارتریج با کیفیت بکار رفته باشد.

فروش شیرآلات بهداشتی از مرجع کالای ساختمانی چلونگر

ست شیرآلات کرومات مدل بنسای توسط شرکت کرومات تولید شده است. این برند در تولید شیرآلات خود از آلیاژ برنج استفاده می کند. همچنین در داخل شیرآلات این برند از کاتریج با کیفیت تهیه شده در شرکت های معتبر اسپانیایی و مجارستانی که بهترین نوع کارتریج هستند، استفاده گردیده است. ست شیرآلات کرومات مدل بنسای را با فلز کروم آبکاری کرده اند. کروم به دلیل مقاوم بودن به رطوبت، خوردگی و خش ماده بسیار مناسبی برای آبکاری شیرآلات بهداشتی است و جلوه زیبایی را نیز به بدنه شیرآلات می دهد. این ست شیرآلات شامل شیر های دوش، توالت، آشپزخانه و روشویی بوده و می توانید آن را در رنگ کروم، طلایی براق و رزگلد در مرجع کالای ساختمانی چلونگر تهیه نمایید.

بیشتر بخوانید
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
بنسای
عنوان کالا
ست شیرآلات کرومات مدل بنسای
برند
کرومات
کشور سازنده
ایران
آبکاری
کروم
جنس بدنه (آلیاژ)
برنج
برند کارتریج
اروپایی
گارانتی
5 سال

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود