برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

ست شیرآلات کرومات مدل دراگون

ست شیرآلات کرومات مدل دراگون، دارای 5 سال گارانتی بوده و شیرآلات آن دارای کارتریج با کیفیت اروپایی هستند که این ویژگی باعث می شود این شیرآلات توانایی بالایی در کنترل جریان آب داشته باشند. ست شیرآلات کرومات مدل دراگون در رنگ های سفید طلایی و کروم موجود است.

بیشتر بخوانید
49,500,000 ‎ریال
ناموجود
مرجع:
برند:
مورد پسند0
افزودن برای مقایسه 0
اضافه کردن به لیست خواسته ها
محصولات مرتبط
توضیحات

ست شیرآلات کرومات مدل دراگون

استفاده از شیرآلات بهداشتی برای حفظ بهداشت بدن و مواد غذایی امری ضروری به حساب می آید. شیرآلات بهداشتی جدیدتر که معمولاً از نوع اهرمی هستند همچنین نسبت به شیرآلات معمولی جای کمتری را در بر می گیرند. به دلیل اینکه این شیرآلات جای کمتری را مصرف می کنند، کار با آنها بسیار راحت تر می شود. مزایای دیگر آنها این است که ارتفاع آنها را به راحتی می توان کنترل کنید. برخی از شیر های آشپزخانه شاور یا شیلنگ را دارا می باشند که کار را در شستشوی سینک و ظرف ها راحت تر می سازند. شیرآلات بهداشتی ظرفشویی امروزی علاوه بر داشتن شیلنگ، قابلیت چرخش نیز دارا بوده که این امر کمک بیشتری در تمیز کردن با آنها می کند. شیرآلات مرغوب دارای چند ویژگی بارز هستند که در ادامه به توضیح در مورد آنها می پردازیم. اولاً بدنه یک شیر مرغوب باید از ماده مناسبی ساخته شود. آلیاژ برنج بهترین ماده برای ساخت بدنه شیرآلات بهداشتی به شمار می رود. به دلیل داشتن مقاومت زیاد به خوردگی و ضربه این آلیاژ ماده مناسبی برای تولید شیر با کیفیت است. آلیاژ برنج همچنین با آب در دماهای بالا واکنش نشان نمی دهد و ترکیبات مضر در آن پخش نمی نماید. در ساخت بدنه شیرآلات با کیفیت معمولاً از مقدار کمی سرب استفاده می کنند تا در دما های پایین مشکلاتی از قبیل شکستگی و ترک برای آن بوجود نیاید. برای بهبود انتقال آب توسط شیر بهداشتی در آن کارتریج های مرغوب باید استفاده نمود. کارتریج قطعه ای است که در شیرآلات اهرمی وظیفه کنترل جریان آب و کم و زیاد کردن آن را نیز دارا می باشد. بنابراین بهتر است شیرآلاتی که در آنها کارتریج با کیفیت استفاده شده است را خریداری نمایید.

خرید بهترین شیرآلات بهداشتی بصورت اینترنتی

ست شیرآلات کرومات مدل دراگون توسط شرکت کرومات تولید گردیده است. این برند در تولید شیرآلات خود از آلیاژ برنج استفاده کرده است. همچنین در داخل شیرآلات این برند از کاتریج با کیفیت تهیه شده در شرکت های معتبر اسپانیایی و مجارستانی که بهترین نوع کارتریج هستند، استفاده کرده اند. ست شیرآلات کرومات مدل دراگون با فلز کروم آبکاری شده است. کروم به دلیل مقاوم بودن به رطوبت، خوردگی و خش ماده بسیار مناسبی برای آبکاری شیرآلات بهداشتی به شمار می رود و جلوه زیبایی را نیز برای بدنه شیرآلات به ارمغان می آورد. این ست شیرآلات شامل شیر های دوش، توالت، ظرفشویی و روشویی است و قابل خرید در رنگ کروم و سفید طلایی در مرجع کالای ساختمانی چلونگر می باشد.

بیشتر بخوانید
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
دراگون
عنوان کالا
ست شیرآلات کرومات مدل دراگون
برند
کرومات
کشور سازنده
ایران
آبکاری
کروم
جنس بدنه (آلیاژ)
برنج
برند کارتریج
اروپایی
گارانتی
5 سال

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود