برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

ست شیرآلات کرومات مدل تکا

ست شیرآلات کرومات مدل تکا، شامل شیرآلات ظرفشویی، روشویی، توالت و دوش می باشد. ست شیرآلات کرومات مدل تکا در رنگ کروم و با آبکاری کروم موجود است. ست شیرآلات کرومات مدل تکا همچنین دارای 5 سال گارانتی می باشد.

بیشتر بخوانید
22,400,000 ‎ریال
ناموجود
مرجع:
برند:
مورد پسند0
افزودن برای مقایسه 0
اضافه کردن به لیست خواسته ها
محصولات مرتبط
توضیحات

ست شیرآلات کرومات مدل تکا

تا بحال شده است دست و صورت خود را بدون استفاده از شیرآلات بهداشتی بشویید؟ مسلماً بدون این کالای های ساختمانی با ارزش چنین کاری بسیتر سخت می گردید. شیرآلات امروزی همچنین مزیت هایی را نسبت به شیر های قدیمی دارا می باشند. به عنوان مثال گرفتن جای کمتر توسط شیر باعث می شود که بتوانید راحت با آنها عمل شستشو را انجام دهید. قابلیت دیگر این شیرآلات قابلیت تنظیم ارتفاع آنها است. بر روی برخی شیرآلات آشپزخانه شاور یا شلنگ قرار نصب کرده اند که کار را در شستشوی ظرف و سینک بسیار سریع تر می نماید. شیر های ظرفشویی جدید همچنین قابلیت چرخش با زوایای مختلف را دارا هستند. اگر به دنبال خرید یک شیر بهداشتی و یا یک ست شیرآلات بهداشتی مرغوب می باشید، پینشهاد می شود این مطلب را تا انتها بخوانید. یکی از مواردی که هنگام بررسی شیرآلات باید به آن توجه کرد، جنس بدنه یک شیر می باشد. برای ساخت بدنه شیرآلات بهداشتی به طور کلی دو آلیاژ استیل و برنج بکار می روند که برنج به دلیل داشتن قیمت ارزانتر مناسب تر برای تولید به شمار می آید. البته برنج با وجود قیمت ارزانتر هم چنان مقاومت زیادی را در برابر عوامل مخرب دارا می باشد. این آلیاژ همچنین در دما های زیاد و نزدیک به 90 درجه سانتی گراد که شیر های معمولی با آب واکنش نشان می دهند، همچنان پایدار است. بنابراین مواد سمی و ترکیبات شیمیایی را به درون آن پخش نمی کند. در تولید بدنه شیرآلات با کیفیت معمولاً کمی سرب وارد ترکیبات می نمایند تا شیر در دما های پایین با مشکلاتی از قبلی شکستگی و ترک رو به رو نشود. برای بهبود انتقال آب توسط شیر بهداشتی در آن کارتریج های مرغوب هم نصب می کنند. وظیفه اصلی کارتریج در شیرآلات اهرمی کنترل جریان آب و کم و زیاد کردن آن بوده و  همچنین جلوگیری از هدر رفت آب توسط شیر را هم به خوبی انجام می دهد.

فروش بهترین شیر بهداشتی 

ست شیرآلات بهداشتی کرومات مدل تکا توسط برند معتبر و مطرح کرومات تهیه شده است. این شرکت معمولاً محصولات خود را از آلیاژ برنج برای دستیابی به عمر طولانی تر تولید می کند. این ست شیرآلات همچنین کارتریج با کیفیت اروپایی را دارا است. بسته به رنگ بدنه شیرآلات آنها را با فلزات گوناگونی آبکاری می نمایند تا پایداری و زیبایی شیر افزایش یابد. ست شیرآلات کرومات مدل تکا دارای شیرآلات حمام، آشپزخانه، روشویی و دستشویی می باشد و در رنگ کروم می توانید آن را بصورت آنلاین از مرجع کالای ساختمانی جلونگر خریداری کنید.

بیشتر بخوانید
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
تکا
عنوان کالا
ست شیرآلات کرومات مدل تکا
برند
کرومات
کشور سازنده
ایران
رنگ
کروم
آبکاری
کروم
جنس بدنه (آلیاژ)
برنج
برند کارتریج
اروپایی
گارانتی
5 سال

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود