برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

ست شیرآلات کرومات مدل آرو

 ست شیرآلات کرومات مدل آرو، شامل شیرآلات توالت، حمام، ظرفشویی و روشویی است. ست شیرآلات کرومات مدل آرو دارای کارتریج اروپایی بوده و در رنگ های کروم و طلایی براق به فروش می رود.

بیشتر بخوانید
20,500,000 ‎ریال
ناموجود
مرجع:
برند:
مورد پسند0
افزودن برای مقایسه 0
اضافه کردن به لیست خواسته ها
محصولات مرتبط
توضیحات

ست شیرآلات بهداشتی کرومات مدل آرو 

بکار بردن شیرآلات بهداشتی با کیفیت به ما کمک بسیاری در زندگی روزمره کرده است. شیرآلات بهداشتی این امکان را برای ما فراهم کرده اند تا بتوانیم از آب و با فشار دلخواه استفاده کنیم. شیرآلاتی که در آنها کارتریج با کیفیتی بکار رفت باشد، می توانند به خوبی از هدر رفت آب جلوگیری به عمل آورند. شیرآلات دارای کارتریج، معمولاً از نوع اهرمی می باشند و بوسیله یک اهرم که بر سر آنها نصب شده است باز و بسته می شوند. بهترین کارتریج برای استفاده در ساخت شیرآلات مرغوب در کشور های مجارستان و اسپانیا تهیه می شود. شرکت های Kerox در مجارستان و Sedal و Citec در اسپانیا از برترین تولید کنندگان کارتریج محسوب می گردند. یک شیر بهداشتی مرغوب همچنین باید با بدنه مقاومی ساخته شده باشد تا بتواند در برابر عواملی مانند مواد شیمیایی و املاح آب، آب داغ، آب و محیط سرد، ضربه و رطوبت ایستادگی کند.برای رسیدن به چنین خصوصیاتی، در ساخت بدنه شیرآلات بهداشتی با کیفیت 2 آلیاژ بکار می رود. نخستین آلیاژ استیل می باشد که بیشترین مقاومت را به عوامل مخرب در بین مواد دیگر دارا بوده و دیگری آلیاژ برنج است که پس از استیل بهترین ماده از نظر پایداری در برابر عوامل مضر محسوب می شود. از آلیاژ برنج بیشترین استفاده برای ساخت بدنه شیرآلات بهداشتی می کنند زیرا آلیاژ برنج به مراتب ارزانتر است و خصوصیات آن تا حد زیادی شبیه به آلیاژ استیل می باشد. برای افزایش مقاومت بدنه شیرالات آنها را با فلزاتی مانند کروم، طلا و استیل آبکاری می نمایند. به دلیل تنوع در نوع آبکاری بدنه شیرآلات بهداشتی، می توان آنها در رنگ های کروم، کروم مات، استیل، استیل مات، طلایی براق، طلایی مات، رزگلد، رزگلد مات و برنزی یافت.

خرید اینترنتی شیرآلات بهداشتی مرغوب 

بدنه ست شیرآلات بهداشتی کرومات مدل آرو از آلیاژ برنج ساخته شده است. استفاده از آلیاژ برنج در تولید بدنه این ست شیرآلات باعث طولانی شدن دوام و عمر آنها می گردد. ست شیرآلات بهداشتی کرومات مدل آرو دارای 5 سال گارانتی بوده و توسط شرکت بنام کرومات ساخته شده است. شیر های موجود در این ست شامل شیرآلات بهداشتی توالت، روشویی، ظرفشویی و دوش هستند. شیرآلات این مدل با فلز کروم و طلا آبکاری شده و در رنگ کروم و طلایی براق در مرجع کالای ساختمانی چلونگر بفروش می روند. در ساخت شیرآلات این ست از کارتریج های با کیفیت اروپایی نیز استفاده گردیده است.

بیشتر بخوانید
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
آرو
عنوان کالا
ست شیرآلات کرومات مدل آرو
برند
کرومات
کشور سازنده
ایران
آبکاری
کروم
جنس بدنه (آلیاژ)
برنج
برند کارتریج
اروپایی
گارانتی
5 سال

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود