برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

ست شیرآلات کرومات مدل اکو

ست شیرآلات کرومات مدل اکو، از آلیاژ برنج ساخته شده است. ست شیرآلات کرومات مدل اکو همچنین با فلز کروم آبکاری شده است و بنابراین بسیار مقاوم به ضربه، خش و خوردگی می باشد. ست شیرآلات کرومات مدل اکو همچنین 5 سال گارانتی را دارا است.

بیشتر بخوانید
18,300,000 ‎ریال
ناموجود
مرجع:
برند:
مورد پسند0
افزودن برای مقایسه 0
اضافه کردن به لیست خواسته ها
محصولات مرتبط
توضیحات

ست شیرآلات بهداشتی کرومات مدل اکو 

بکار بردن شیرآلات بهداشتی با کیفیت به ما کمک بسیاری در زندگی روزمره نموده است. شیرآلات بهداشتی این امکان را برای ما فراهم نموده اند تا بتوانیم به راحتی از آب برای انجام کار های مختلفی استفاده نماییم. شیرآلاتی که در آنها کارتریج با کیفیتی تعبیه شده باشد، قادر هستند تا به خوبی از هدر رفت آب جلوگیری کنند. شیرآلات با کارتریج، معمولاً از نوع اهرمی بوده و بوسیله یک اهرم که بر سر آنها نصب گشته، می توان آنها را باز و بسته نمود. بهترین کارتریج برای استفاده در ساخت شیرآلات مرغوب در کشور های مجارستان و اسپانیا ساخته می شود. شرکت های Kerox در مجارستان و Sedal و Citec در اسپانیا از برترین تولید کنندگان کارتریج هستند. یک شیر بهداشتی با کیفیت همچنین باید با بدنه مقاومی تولید شده باشد تا بتواند در مقابل عواملی مانند مواد شیمیایی و املاح آب، آب داغ، آب و محیط سرد، ضربه و رطوبت پایداری از خود نشان دهد. برای رسیدن به چنین خصوصیاتی، در ساخت بدنه شیرآلات بهداشتی با کیفیت معمولاً 2 آلیاژ بکار برده می شود. نخستین آلیاژ استیل است که بیشترین مقاومت را به عوامل مخرب در بین مواد دیگر دارا می باشد و دیگری آلیاژ برنج بوده که پس از استیل بهترین ماده از نظر پایداری در برابر عوامل مضر به حساب می آید. آلیاژ برنج بهترین ماده برای استفاده در ساخت بدنه شیرآلات بهداشتی می باشد زیرا هزینه تولید آن به مراتب پایین تر بوده و خصوصیات آن نیز بسیار شبیه به آلیاژ استیل است. برای افزایش دوام بدنه شیرالات بهداشتی آنها را با موادی چون کروم، طلا و استیل آبکاری می کنند. به دلیل تنوع در نوع آبکاری بدنه شیرآلات بهداشتی، می توانید آنها در رنگ های کروم، کروم مات، استیل، استیل مات، طلایی براق، طلایی مات، رزگلد، رزگلد مات و برنزی بیابید.

فروش شیرآلات بهداشتی مرغوب 

بدنه ست شیرآلات بهداشتی کرومات مدل اکو از آلیاژ برنج تولید گردیده است. استفاده از آلیاژ برنج در تولید بدنه این ست شیرآلات دوام و پایداری این محصولات را افزایش داده است. ست شیرآلات بهداشتی کرومات مدل اکو، 5 سال گارانتی دارد و توسط برند خوشنام و ایرانی کرومات تولید شده است. شیر های موجود در این ست شامل شیرآلات بهداشتی دستشویی، روشویی، آشپزخانه و دوش می باشند. شیرآلات این مدل با فلز کروم آبکاری شده و در رنگ کروم در مرجع کالای ساختمانی چلونگر موجود می باشند. در ساخت شیرآلات این ست از کارتریج های با کیفیت اروپایی نیز استفاده نموده اند.

بیشتر بخوانید
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
اکو
عنوان کالا
ست شیرآلات کرومات مدل اکو
برند
کرومات
کشور سازنده
ایران
رنگ
کروم
آبکاری
کروم
جنس بدنه (آلیاژ)
برنج
برند کارتریج
اروپایی
گارانتی
5 سال

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود