برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

ست شیرآلات کرومات مدل برمودا 1

ست شیرآلات کرومات مدل برمودا 1 شامل شیرآلات آشپزخانه، حمام، دستشویی و روشویی می باشد. ست شیرآلات کرومات مدل برمودا 1 دارای 5 سال گارانتی است و با رنگ کروم عرضه می شود.

بیشتر بخوانید
0 ‎ریال
ناموجود
مرجع:
برند:
مورد پسند0
افزودن برای مقایسه 0
اضافه کردن به لیست خواسته ها
محصولات مرتبط
توضیحات

ست شیرآلات بهداشتی کرومات مدل برمودا 1 

بکار بردن شیرآلات بهداشتی با کیفیت انجام بسیاری از کار های روزمره ما را راحت کرده است. به کمک شیرآلات بهداشتی ما کار هایی از جمله حمام کردن، شستشوی دست و صورت، مواد غذایی، ظروف و لباس های کثیف و غیره را بسیار سریع و راحت به انجام می رسانیم. شیری که در آن کارتریج با کیفیتی قرار گرفته باشد، به خوبی از هدر رفت آب جلوگیری به عمل می آورد. مکانیزم باز و بسته کردن جریان آب در شیرآلات اهرمی، به کمک کارتریج انجام می شود. بهترین کارتریج های مورد استفاده در تولیدشیرآلات بهداشتی در شرکت های Kerox در مجارستان و Sedal و Citec در اسپانیا تولید می گردد. یک شیر بهداشتی با کیفیت همچنین باید با بدنه محکم و مقاومی ساخته شده باشد تا بتواند در مقابل عواملی مانند مواد شیمیایی و املاح آب، آب داغ، آب و محیط سرد، ضربه و رطوبت به خوبی مقاومت کند. برای اینکه بدنه شیر به مقاومت مطلوب دست پیدا کند، در ساخت بدنه شیرآلات بهداشتی معمولاً یکی از دو آلیاژ استیل و برنج را استفاده می نمایند. آلیاژ استیل به دلیل اینکه بیشترین مقاومت را در بین مواد دیگر دارد، طبیعتاً بهترین ماده برای تولید است. آلیاژ برنج نیز دارای خصوصیات فیزیکی بسیار مشابه با استیل است و همچنین قیمت پایین تری را نسبت به استیل دارا می باشد. بنابراین اکثراً از برنج برای ساخت شیرآلات بهداشتی استفاده می شود. برای افزایش مقاومت بدنه یک شیر آن را با موادی چون کروم، طلا و استیل آبکاری می نمایند. به دلیل تنوع در نوع آبکاری بدنه شیرآلات بهداشتی، می توانید آنها در رنگ های کروم، کروم مات، استیل، استیل مات، طلایی براق، طلایی مات، رزگلد، رزگلد مات و برنزی در مرجع کالای ساختمانی چلونگر خریداری کنید.

بهترین شیرآلات بهداشتی با کیفیت 

ست شیرآلات بهداشتی کرومات مدل برمودا 1 دارای بدنه ای از جنس آلیاژ برنج همراه با درصد کمی از عنصر سرب است. استفاده از آلیاژ برنج در تولید بدنه این ست شیرآلات باعث افزایش دوام و پایداری این محصولات می شود. ست شیرآلات بهداشتی کرومات مدل برمودا 1، دارای 5 سال گارانتی می باشد و توسط برند ایرانی کرومات به تولید رسیده است. شیر های ست شامل شیرآلات بهداشتی توالت، روشویی، آشپزخانه و دوش بوده و با فلز کروم آبکاری گردیده اند. این ست در رنگ کروم در مرجع کالای ساختمانی چلونگر موجود است. همچنین از کارتریج های با کیفیت اروپایی نیز در تولید این شیرآلات استفاده شده است.

بیشتر بخوانید
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
برمودا 1
عنوان کالا
ست شیرآلات کرومات مدل برمودا 1
برند
کرومات
کشور سازنده
ایران
رنگ
کروم
آبکاری
کروم
جنس بدنه (آلیاژ)
برنج
برند کارتریج
اروپایی
گارانتی
5 سال

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود