برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

ست شیرآلات کرومات مدل جزیره

ست شیرآلات کرومات مدل جزیره، از آلیاژ برنج تهیه شده است. سطح ست شیرآلات کرومات مدل جزیره نیز با فلز کروم آبکاری شده است تا از ایجاد خش و خوردگی بر روی آن جلوگیری نماید. ست شیرآلات کرومات مدل جزیره با رنگ کروم عرضه می شود.

بیشتر بخوانید
0 ‎ریال
ناموجود
مرجع:
برند:
مورد پسند0
افزودن برای مقایسه 0
اضافه کردن به لیست خواسته ها
محصولات مرتبط
توضیحات

ست شیرآلات بهداشتی کرومات مدل جزیره 

بکار بردن شیرآلات بهداشتی با کیفیت باعث راحت تر شدن انجام بسیاری از کار های روزمره ما گردیده است. به کمک شیرآلات بهداشتی ما اعمالی از جمله حمام کردن، شستشوی دست و صورت، مواد غذایی، ظروف و لباس های کثیف و غیره را قادر خواهیم بود تا سریعتر و بی دردسر تر به انجام برسانیم. اگر در یک شیر کارتریج مرغوب به کار رود، می تواند از هدر رفت آب جلوگیری به عمل آورد. مکانیزم باز و بسته کردن جریان آب در شیرآلات اهرمی، به کمک کارتریج انجام می گردد. بهترین کارتریج های مورد استفاده در تولیدشیرآلات بهداشتی در شرکت های Kerox در مجارستان و Sedal و Citec در اسپانیا تولید می شود. یک شیر بهداشتی با کیفیت همچنین باید با بدنه محکم و مقاومی تولید شده باشد تا بتواند در مقابل عواملی مانند مواد شیمیایی و املاح آب، آب داغ، آب و محیط سرد، ضربه و رطوبت به خوبی ایستادگی نماید. به منظور اینکه بدنه شیر به مقاومت مطلوب دست پیدا کند، در تولید بدنه شیرآلات بهداشتی معمولاً یکی از دو آلیاژ استیل و برنج را استفاده می کنند. آلیاژ استیل به دلیل اینکه بیشترین مقاومت را در بین مواد دیگر دارا است، طبیعتاً بهترین ماده برای تولید می باشد. آلیاژ برنج نیز دارای خصوصیات فیزیکی بسیار مشابه با استیل بوده و همچنین قیمت پایین تری را نسبت به استیل دارا است. بنابراین اکثراً از برنج برای تولید شیرآلات بهداشتی استفاده می گردد. برای بالا آوردن مقاومت بدنه یک شیر آن را با فلزاتی مانند کروم، طلا و استیل آبکاری می نمایند. به دلیل تنوع در نوع آبکاری بدنه شیرآلات بهداشتی، می توان آنها را در رنگ های کروم، کروم مات، استیل، استیل مات، طلایی براق، طلایی مات، رزگلد، رزگلد مات و برنزی در مرجع کالای ساختمانی چلونگر یافت.

شیر بهداشتی با کیفیت برای آشپزخانه

ست شیرآلات بهداشتی کرومات مدل جزیره دارای بدنه ای از جنس آلیاژ برنج به علاوه درصد کمی از عنصر سرب می باشد. استفاده از آلیاژ برنج در تولید بدنه این ست شیرآلات افزایش دوام و پایداری این محصولات را در بر دارد. ست شیرآلات بهداشتی کرومات مدل جزیره ، دارای 5 سال گارانتی است و توسط برند ایرانی کرومات ساخته شده است. شیر های ست شامل شیرآلات بهداشتی دستشویی، روشویی، ظرفشویی و دوش هستند و سطح آنها با فلز کروم آبکاری شده است. این ست در رنگ کروم در مرجع کالای ساختمانی چلونگر موجود می باشد.

بیشتر بخوانید
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
جزیره
عنوان کالا
ست شیرآلات کرومات مدل جزیره
برند
کرومات
کشور سازنده
ایران
رنگ
کروم
آبکاری
کروم
جنس بدنه (آلیاژ)
برنج
برند کارتریج
اروپایی
گارانتی
5 سال

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود