برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

ست شیرآلات کرومات مدل آلیس

ست شیرآلات کرومات مدل آلیس، دارای طراحی بسیار جذاب و مناسب برای زیبا سازی محیط قسمت های مختلف منزل شما می باشد. ست شیرآلات کرومات مدل آلیس در رنگ های مشکلی و مشکلی - کروم موجود می باشد.

بیشتر بخوانید
59,500,000 ‎ریال
ناموجود
مرجع:
برند:
مورد پسند0
افزودن برای مقایسه 0
اضافه کردن به لیست خواسته ها
محصولات مرتبط
توضیحات

ست شیرآلات بهداشتی کرومات مدل آلیس 

شیرآلات بهداشتی، یکی از کالای های ساختمانی ضروری برای استفاده در منزل می باشند. از یکی از مهم ترین اجزای یک شیر، می توان کارتریج آن را نام برد که عمل قطع و وصل کردن جریان آب را وظیفه دارد. استفاده از یک کارتریج خوب و مناسب باعث شده تا باز و بسته شدن جریان آب، صحیح انجام شود. انجام این کار به کمک اهرمی که بر سر شیر نصب می گردد و کارتریج را به حرکت در می آورد، امکان پذیر می باشد. کارتریج مرغوب مانع از هدر رفت آب توسط شیر می گردد. بهترین شیرآلات بهداشتی در زمان های کوتاه و با چند بار استفاده خراب نشده و زنگ نمیزنند. بدنه شیرآلات بهداشتی را باید از مواد مناسبی تهیه نمود تا در مدت کم به خوردگی و شکستگی که در شیرآلات امری معمول است، دچار نشود. برای تهیه شیرآلاتی که خصوصیات مطلوب را دارا می باشند، بایستی از آلیاژ های بسیار محکم و مقاومی استفاده نمود. آلیاژ برنج را می توانیم بهترین ترین فلز برای ساخت بدنه شیرآلات به حساب آوریم؛ زیرا استحکام آن زیاد است و میزان خوردگی در آن ناچیز می باشد. آلیاژ برنج همچنین واکنش پذیری کمی را با آب دارا است. بنابراین ترکیبات مضر را در وارد نمی سازد. بکار گیری  این ماده در ساخت شیرآلات بهداشتی نسبت به آلیاژ های دیگر مانند استیل که بسیار محکم تر می باشد، هزینه کمتری را خواهد داشت؛ به همین دلیل معمولاً همین آلیاژ برای ساخت شیرآلات بهداشتی با کیفیت انتخاب می شود. 

خرید ست شیرآلات کرومات مدل آلیس

در تهیه ست شیرآلات کرومات مدل آلیس، آلیاژ برنج بکار رفته است. به دلیل استفاده از این آلیاژ، این محصولات در برابر عوامل مخرب بسیار پایدار هستند. در تولید این ست شیرآلات همچنین از کارتریج های مرغوب اروپایی نیز استفاده می شود. این کارتریج دارای کیفیت انتقال آب بسیار بالایی می باشد که می توان به شکلی عالی جریان آب را کنترل یا باز و بسته نمود. ست شیرآلات کرومات مدل آلیس دارای طراحی شیک می باشد و برای زیبا ساختن قسمت های مختلف خانه شما انتخابی عالی است. ست شیرآلات کرومات مدل آلیس در رنگ های مشکی و مشکی کروم در مرجع کالای ساختمانی چلونگر همراه با 5 سال گارانتی بفروش می رود.

بیشتر بخوانید
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
آلیس
عنوان کالا
ست شیرآلات کرومات مدل آلیس
برند
کرومات
کشور سازنده
ایران
آبکاری
کروم
جنس بدنه (آلیاژ)
برنج
برند کارتریج
اروپایی
گارانتی
5 سال

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود