برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

ست شیرآلات کرومات مدل دیاموند

ست شیرآلات کرومات مدل دیاموند، دارای طراحی منحصر به فرد و مناسب برای زیبا سازی محیط خانه شما می باشد. ست شیرآلات کرومات مدل دیاموند توسط شرکت بسیار با تجربه کرومات تولید شده است و محصولات این شرکت دارای کیفیت بسیار بالایی می باشند.

بیشتر بخوانید
22,580,000 ‎ریال
ناموجود
مرجع:
برند:
مورد پسند0
افزودن برای مقایسه 0
اضافه کردن به لیست خواسته ها
محصولات مرتبط
توضیحات

ست شیرآلات کرومات مدل دیاموند 

برای خرید شیرآلات شما باید اول به ویژگی های آن شیر آلات نگاه کنید و بهتر است که شما شیر آلاتی لخرید که دارای آلیاژ مقاوم و با دوامی باشند. در تهیه ست شیرآلات کرومات مدل دیاموند، آلیاژ برنج استفاده شده است. به دلیل بکار بردن این آلیاژ، این محصولات در برابر عوامل مخرب از پایداری بالایی بر خوردار می باشند. برای ساخت این ست شیرآلات همچنین از کارتریج های مرغوب اروپایی نیز استفاده گردیده که دارای کیفیت انتقال آب بسیار بالایی است. به کمک این کارتریج می توانید به شکلی عالی بوسیله آن جریان آب را کنترل یا باز و بسته نمایید. ست شیرآلات کرومات مدل دیاموند دارای طراحی منحصر بفردی بوده که برای زیبا نمودن قسمت های مختلف خانه شما گزینه عالی محسوب می شود. شیر های ست دارای طرح های فانتزی زیبا که بسیار نزدیک به هم می باشد است که این باعث لوکس و زیبا تر شدت دکوراسیون خانه ی شما می شود. ست شیرآلات کرومات مدل دیاموند را می توانید از مرجع تخصصی کالای ساختمانی چلونگر خریداری با قیمت بسیار مناسب نمایید.

خرید شیر آلات کرومات

بر روی ست شیرآلات کرومات مدل دیاموند دارای بدنه ای از جنس آلیاژ ها مقاوم می باشد. ست شیرآلات فیروزه مدل فلت دارای نصب توکار  است ست شیرآلات کرومات مدل دیاموند در مدل شیر های خود از کارتیج های اروپایی استفاده کرده است که این کارتریج ها از با کیفیت ترین و معروف ترین مارک های دنیا هستند.  ست شیرآلات کرومات مدل دیاموند دارای بدنه ای از جنس آلیاژ برنج می باشد. ست شیرآلات کرومات مدل دیاموند دارای آبکاری PVD می باشد که این نوع آبکاری از بهترین آبکاری های جدید است که دارای خاصیت ضد زنگ می باشد. این آبکاری با کیفیت باعث شده است که بر روی آن به سختی خش بیفتد و کار شما در هنگام شست و شوی آن راحت تر باشد زیرا این ست شیرآلات کرومات مدل دیاموند به دلیل آبکاری  ا کیفیت بر روی خود کثیفی و میکروب نگه نمی دارد.




بیشتر بخوانید
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
دیاموند
عنوان کالا
ست شیرآلات کرومات مدل دیاموند
برند
کرومات
کشور سازنده
ایران
جنس بدنه (آلیاژ)
برنج
برند کارتریج
اروپایی
گارانتی
5 سال

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود