برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

ست شیرآلات شودر مدل اروپا

ست شیرآلات شودر مدل اروپا، به دلیل دارا بودن طراحی زیبا، برای زیبا سازی فضای آشپزخانه، دستشویی و حمام خانه شما بسیار مناسب است. ست شیرآلات شودر مدل اروپا در رنگ های طلایی مات، طلایی براق، کروم مات و کروم موجود می باشد.

بیشتر بخوانید
پیشنهاد ویژه محدود
157,513,200 ‎ریال 171,210,000 ‎ریال
رنگ
  • کُروم
  • کُروم مات
قبل از ثبت نهایی سفارش با ما تماس بگیرید تا یک مشاوره رایگان میهمان ما باشید
مرجع:
برند:
مورد پسند0
افزودن برای مقایسه 0
اضافه کردن به لیست خواسته ها
محصولات مرتبط
توضیحات

ست شیرآلات شودر  مدل اروپا

برای خرید شیرآلات شما باید اول به ویژگی های آن شیر آلات نگاه کنید و بهتر است که شما شیر آلاتی بخرید که دارای آلیاژ مقاوم و با دوامی باشند. در تهیه ست شیرآلات شودر  مدل اروپا، آلیاژ برنج استفاده شده است. به دلیل بکار بردن این آلیاژ، این محصولات در برابر عوامل مخرب از پایداری بالایی بر خوردار می باشند. برای ساخت این ست شیرآلات همچنین از کارتریج های مرغوب اروپایی نیز استفاده گردیده که دارای کیفیت انتقال آب بسیار بالایی است. به کمک این کارتریج می توانید به شکلی عالی بوسیله آن جریان آب را کنترل یا باز و بسته نمایید. ست شیرآلات شودر  مدل اروپا دارای طراحی منحصر بفردی بوده که برای زیبا نمودن قسمت های مختلف خانه شما گزینه عالی محسوب می شود. 

خرید اینترنتی شیرآب

بکار بردن شیرآلات بهداشتی با کیفیت انجام بسیاری از کار های روزمره ما را راحت نموده است. به کمک شیرآلات بهداشتی ما کار هایی از جمله حمام کردن، شستشوی دست و صورت، مواد غذایی، ظروف و لباس های کثیف و غیره را بسیار سریع و راحت انجام می دهیم. داشتن بدنه محکم و مقاومی در ست شیرآلات شودر  مدل اروپا باعث شده که این شیرآلات در مقابل عواملی مانند مواد شیمیایی و املاح آب، آب داغ، آب و محیط سرد، ضربه و رطوبت مقاومت کافی نشان دهد. ست شیرآلات شودر  مدل اروپا دارای بدنه ای از جنس آلیاژ برنج می باشد. استفاده از آلیاژ برنج در تولید بدنه این ست شیرآلات، باعث شده که دوام و پایداری این محصولات افزایش یابد. ست شیرآلات شودر  مدل اروپا شامل شیرآلات بهداشتی دستشویی، روشویی، آشپزخانه و حمام است. ست شیرآلات شودر  مدل اروپا را می توانید از مرجع تخصصی کالای ساختمانی چلونگر خریداری با قیمت بسیار مناسب نمایید. ست شیرآلات شودر  مدل اروپا دارای نصب توکار  است. شرکت شودر یکی از بهترین و معروف ترین شرکت های سازنده شیرآلات و محصولات بهداشتی در کشور ایران می باشد.

بیشتر بخوانید
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
اروپا
عنوان کالا
ست شیرآلات شودر مدل اروپا
برند
شودر
کشور سازنده
ایران
جنس بدنه (آلیاژ)
برنج
برند کارتریج
اروپایی
گارانتی
5 سال

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود