برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

ست شیرآلات فیروزه مدل فلت

در ساخت ست شیرآلات فیروزه مدل فلت، از کارتریج هایی با برند اروپایی استفاده شده است. به دلیل کیفیت بسیار بالای این قطعات، تا مدت طولانی می توان از آنها استفاده نمود و قسمت های داخلی آنها دچار فرسودگی نمی شود.

بیشتر بخوانید
0 ‎ریال
ناموجود
مرجع:
برند:
مورد پسند0
افزودن برای مقایسه 0
اضافه کردن به لیست خواسته ها
محصولات مرتبط
توضیحات

ست شیرآلات فیروزه مدل فلت

با خریدن ست شیرآلات فیروزه مدل فلت شما می تواند هم زمان شیر ظرفشویی فلت، شیر توالت فلت ، شیر روشویی فلت و شیر حمام فلت  شرکت فیروزه را  داشته باشید. شیر های ست دارای طرح های بسیار نزدیک به هم می باشد که این باعث لوک و زیبا تر شدت دکوراسیون خانه ی شما می شود. ست شیرآلات فیروزه مدل فلت را می توانید با قیمت بسیار مناسب از مرجع تخصصی کالای ساختمانی چلونگر خریداری نمایید. بر روی ست شیرآلات فیروزه مدل فلت روکش کروم کشیده شده است. ست شیرآلات فیروزه مدل فلت دارای بدنه ای از جنس آلیاژ ها مقاوم می باشد. ست شیرآلات فیروزه مدل فلت دارای نصب توکار  است. این ست شیرآلات فیروزه مدل فلت در مدل شیر های خود از کارتیج های اروپایی استفاده کرده است که این کارتریج ها از با کیفیت ترین و معروف ترین مارک های دنیا هستند.

بهترین شیر فیروزه

گروه شیرآلات بهداشتی و ساختمانی فیروزه در سال ۱۳۷۹ تاسیس شده است توانسته که بعد از ۱۷ سال، به یک از تولید کنندگان بزرگ شیرآلات بهداشتی و ساختمانی در کل کشور تبدیل شود. شرکت شیرآلات بهداشتی فیروزه مام خطوط تولید از جمله ریخته گری، تراشکاری، آبکاری، رنگ کاری PVD، پرداختکاری، مونتاژ و واحد کنترل کیفیت مجموعه ای در دست خود شرکت می باشد  که این باعث شده در تولید محصولات آن کوچک ترین کاتی ایجاد نشود و همواره محصولات با کیفیت بسیار بالا تولید شود.  ست شیرآلات فیروزه مدل فلت توسط شرکت شیرآلات فیروزه تولید شده است. ست شیرآلات فیروزه مدل فلت دارای بدنه ای از جنس برنج می باشد. ست شیرآلات فیروزه مدل فلت دارای آبکاری PVD می باشد که این نوع آبکاری از بهترین آبکاری های جدید است که دارای خاصیت ضد زنگ می باشد. این آبکاری با کیفیت باعث شده است که بر روی آن به سختی خش بیفتد. 

بیشتر بخوانید
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
فلت
عنوان کالا
ست شیرآلات فیروزه مدل فلت
برند
فیروزه
کشور سازنده
ایران
جنس بدنه (آلیاژ)
برنج
گارانتی
5 سال

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود