برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

ست شیرآلات قهرمان مدل آبشار 1

ست شیرآلات قهرمان مدل آبشار 1، برای استفاده در حمام و توالت و تنظیم به عنوان روشویی و شیر آشپزخانه بسیار مناسب است. به دلیل ترکیبات بکار رفته در تهیه این ست، عمر و دوام بسیار بالایی را دارا است و در کنار این موارد، 5 سال ضمانت نیز دارد.

بیشتر بخوانید
مرجع:
برند:
مورد پسند0
افزودن برای مقایسه 0
اضافه کردن به لیست خواسته ها
محصولات مرتبط
توضیحات

ست شیرآلات قهرمان مدل آبشار 1

در ست شیرآلات قهرمان مدل آبشار 1 شما مدل شیر های شیر ظرفشویی قهرمان، شیر توالت قهرمان ، شیر روشویی قهرمان و شیر حمام قهرمان  مدل اردلان را می بینید که دارای ابعاد 25*25*5 سانتی متر و وزن 12کیلو گرم می باشد. ست شیرآلات قهرمان مدل آبشار 1 دارای حالت نصب توکار می باشد و که دارای نصب آسان است. شما می توانید از ست شیرآلات قهرمان مدل آبشار 1 در آشپز خانه ، حمام ، دستشویی و روشویی استفاده کنید. ست شیرآلات قهرمان مدل آبشار 1 دارای بدنه ای از جنس آلیاژ ها مقاوم می باشد تا بتواند بدنه ی خود را تمیز نگهدارد و در عمر تصویه ی آب به شما کمک کند.  ست شیرآلات قهرمان مدل آبشار 1 دارای بدنه ای از جنس آلیاژ برنج می باشد که بر روی آن پوشش نیکل کروم انجام شده است.ست شیرآلات قهرمان مدل آبشار 1 در پشت خود دو عدد لنگی و پولکی می باشد تا بتوانید آن را به بهترین مدل نصب نمایید. آبکاری این ست شیرآلات قهرمان مدل آبشار 1 از کروم می باشد که دارای درجه میکرون بالا است.

 

خرید اینترنتی ست شیر قهرمان

ست شیرآلات قهرمان مدل آبشار 1 یک ست بسیار زیبا می باشد که دارای فانتزی و زیبایی است. یکی از نقاط قوت ست شیرآلات قهرمان مدل آبشار 1، دسته های متنوع و فانتزی اما در عین حال راحت و کاربردی می باشد که تجربه کار کردن با آن را بسیار آسان و لذت بخش می کند. در ساخت ست شیرآلات قهرمان مدل آبشار 1 از بهترین و جدیدترین جنس ساخت ها استفاده شده است و پس از آن توسط بهترین دستگاه های مورد تایید استاندارد های دنیا مورد آنلایز قرار گرفته است تا بتواند برای شما مدت زیادی کار دهد. ست شیرآلات قهرمان مدل آبشار 1 دارای کارتیج های ساخته شده ی شرکت sedal اسپانیا می باشد که این کارتریج ها از با کیفیت ترین و معروف ترین مارتیج های دنیا هستند.

بیشتر بخوانید
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
آبشار 1
عنوان کالا
ست شیرآلات قهرمان مدل آبشار 1
برند
قهرمان
کشور سازنده
ایران
رنگ
کروم
آبکاری
کروم
جنس بدنه (آلیاژ)
برنج
برند کارتریج
اروپایی
گارانتی
5 سال

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود