برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

ست شیرآلات شایان مدل سوپر فلت

ست شیرآلات شایان مدل سوپر فلت، در رنگ های کروم، طلایی براق و سفید - طلایی موجود است. ست شیرآلات شایان مدل سوپر فلت با ضمانت 5 ساله شایان، در مرجع کالای ساختمانی چلونگر موجود است و شما می توانید در صورت تمایل آن را بصورت اینترنتی نیز خریداری نمایید.

بیشتر بخوانید
0 ‎ریال
ناموجود
مرجع:
برند:
مورد پسند0
افزودن برای مقایسه 0
اضافه کردن به لیست خواسته ها
محصولات مرتبط
توضیحات

ست شیرآلات شایان مدل سوپر فلت

ست شیرآلات شایان مدل سوپر فلت دارای بدنه ای از جنس آلیاژ ها مقاوم می باشد. ست شیرآلات شایان مدل سوپر فلت دارای بدنه ای از جنس آلیاژ برنج می باشد که بر روی آن پوشش نیکل کروم انجام شده است. ست شیرآلات شایان مدل سوپر فلت یک ست بسیار زیبا می باشد که دارای طرح فانتزی و زیبایی است. یکی از نقاط قوت ست شیرآلات شایان مدل سوپر فلت، دسته های متنوع و فانتزی اما در عین حال راحت و کاربردی می باشد که تجربه کار کردن با آن را بسیار آسان و لذت بخش می کند.ست شیرآلات شایان مدل سوپر فلت دارای حالت نصب توکار می باشد و که نصب آن آسان است. شما می توانید از ست شیرآلات شایان مدل سوپر فلت در آشپز خانه ، حمام ، دستشویی و روشویی استفاده کنید. ست شیرآلات شایان مدل سوپر فلت دارای کارتیج های اروپایی می باشد که این کارتریج ها از با کیفیت ترین و معروف ترین مارک های دنیا هستند. 

خرید آنلاین ست شیر آلات سوپر فلت

 در ست شیرآلات شایان مدل سوپر فلت شما مدل شیر های شیر ظرفشویی شایان، شیر توالت شایان ، شیر روشویی شایان و شیر حمام شایان  مدل اردلان را می بینید. آبکاری این ست شیرآلات شایان مدل سوپر فلت از کروم می باشد که دارای درجه میکرون بالا است. در ساخت ست شیرآلات شایان مدل سوپر فلت از بهترین و جدیدترین جنس ساخت ها استفاده شده است و پس از آن توسط بهترین دستگاه های مورد تایید استاندارد های دنیا مورد آنلایز قرار گرفته است تا بتواند برای شما مدت زیادی کار دهد. ست شیرآلات شایان مدل سوپر فلت دارای بدنه ای از جنس آلیاژ ها مقاوم می باشد تا بتواند بدنه ی خود را تمیز نگهدارد و در عمر تصویه ی آب به شما کمک کند. ست شیرآلات شایان مدل سوپر فلت دارای بدنه ای از جنس آلیاژ برنج می باشد که بر روی آن پوشش نیکل کروم انجام شده است 

بیشتر بخوانید
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
سوپر فلت
عنوان کالا
ست شیرآلات شایان مدل سوپر فلت
برند
شایان
کشور سازنده
ایران
جنس بدنه (آلیاژ)
برنج
برند کارتریج
اروپایی
گارانتی
5 سال

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود