برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

ست شیرآلات شایان مدل الماس فلت

ست شیرآلات شایان مدل الماس فلت، علاوه بر اینکه از آلیاژ برنج ساخته شده است، از کارتریج با برند اروپایی نیز بهره برده است؛ بنابراین کارایی آن بسیار عالی و رضایت بخش خواهد بود. ست شیرآلات شایان مدل الماس فلت در رنگ های مشکی، طلایی مات و برنزی موجود است.

بیشتر بخوانید
58,476,000 ‎ریال
ناموجود
مرجع:
برند:
مورد پسند0
افزودن برای مقایسه 0
اضافه کردن به لیست خواسته ها
محصولات مرتبط
توضیحات

ست شیرآلات شایان مدل الماس فلت

ست شیرآلات شایان مدل الماس فلت دارای کارتیج های اروپایی می باشد که این کارتریج ها از با کیفیت ترین و معروف ترین مارک های دنیا هستند. آبکاری این ست شیرآلات شایان مدل الماس فلت از کروم می باشد که دارای درجه میکرون بالا است. در ساخت ست شیرآلات شایان مدل الماس فلت از بهترین و جدیدترین جنس ساخت ها استفاده شده است و پس از آن توسط بهترین دستگاه های مورد تایید استاندارد های دنیا مورد آنلایز قرار گرفته است تا بتواند برای شما مدت زیادی کار دهد. ست شیرآلات شایان مدل الماس فلت دارای بدنه ای از جنس آلیاژ ها مقاوم می باشد تا بتواند بدنه ی خود را تمیز نگهدارد و در عمر تصویه ی آب به شما کمک کند. 

خرید شیر آب

ست شیرآلات شایان مدل الماس فلت دارای بدنه ای از جنس آلیاژ ها مقاوم می باشد. ست شیرآلات شایان مدل الماس فلت دارای بدنه ای از جنس آلیاژ برنج می باشد که بر روی آن پوشش نیکل کروم انجام شده است. ست شیرآلات شایان مدل الماس فلت یک ست بسیار زیبا می باشد که دارای طرح فانتزی و زیبایی است. یکی از نقاط قوت ست شیرآلات شایان مدل الماس فلت، دسته های متنوع و فانتزی اما در عین حال راحت و کاربردی می باشد که تجربه کار کردن با آن را بسیار آسان و لذت بخش می کند.

شیرآلات شایان

ست شیرآلات شایان مدل الماس فلت دارای بدنه ای از جنس آلیاژ برنج می باشد که بر روی آن پوشش نیکل کروم انجام شده است. در ست شیرآلات شایان مدل الماس فلت شما مدل شیر های شیر ظرفشویی شایان، شیر توالت شایان ، شیر روشویی شایان و شیر حمام شایان  مدل اردلان را می بینید. ست شیرآلات شایان مدل الماس فلت دارای حالت نصب توکار می باشد و که نصب آن آسان است. شما می توانید از ست شیرآلات شایان مدل الماس فلت در آشپز خانه ، حمام ، دستشویی و روشویی استفاده کنید. 

بیشتر بخوانید
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
الماس فلت
عنوان کالا
ست شیرآلات شایان مدل الماس فلت
برند
شایان
کشور سازنده
ایران
جنس بدنه (آلیاژ)
برنج
برند کارتریج
اروپایی
گارانتی
5 سال

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود