برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

ست شیرآلات شایان مدل باران

ست شیرآلات شایان مدل باران، شامیل شیرآلات آشپزخانه، حمام، دستشویی و روشویی بوده و در رنگ های طلایی براق و کروم در مرجع کالای ساختمانی چلونگر بفروش می رود. ست شیرآلات شایان مدل باران همچنین دارای 5 سال ضمانت می باشد.

بیشتر بخوانید
43,307,000 ‎ریال
ناموجود
مرجع:
برند:
مورد پسند0
افزودن برای مقایسه 0
اضافه کردن به لیست خواسته ها
محصولات مرتبط
توضیحات

ست شیرآلات شایان مدل باران

ست شیرآلات شایان مدل باران دارای بدنه ای از جنس آلیاژ برنج می باشد که بر روی آن پوشش نیکل کروم انجام شده است. در ست شیرآلات شایان مدل باران شما مدل شیر های شیر ظرفشویی شایان، شیر توالت شایان ، شیر روشویی شایان و شیر حمام شایان  مدل اردلان را می بینید. ست شیرآلات شایان مدل باران دارای حالت نصب توکار می باشد و که نصب آن آسان است. شما می توانید از ست شیرآلات شایان مدل باران در آشپز خانه ، حمام ، دستشویی و روشویی استفاده کنید. ست شیرآلات شایان مدل باران دارای بدنه ای از جنس آلیاژ ها مقاوم می باشد. ست شیرآلات شایان مدل باران دارای بدنه ای از جنس آلیاژ برنج می باشد که بر روی آن پوشش نیکل کروم انجام شده است. ست شیرآلات شایان مدل باران دارای کارتیج های اروپایی می باشد که این کارتریج ها از با کیفیت ترین و معروف ترین مارک های دنیا هستند. آبکاری این ست شیرآلات شایان مدل باران از کروم می باشد که دارای درجه میکرون بالا است. 

خرید ست شیر شایان

ست شیرآلات شایان مدل باران یک ست بسیار زیبا می باشد که دارای طرح فانتزی و زیبایی است. یکی از نقاط قوت ست شیرآلات شایان مدل باران، دسته های متنوع و فانتزی اما در عین حال راحت و کاربردی می باشد که تجربه کار کردن با آن را بسیار آسان و لذت بخش می کند. در ساخت ست شیرآلات شایان مدل باران از بهترین و جدیدترین جنس ساخت ها استفاده شده است و پس از آن توسط بهترین دستگاه های مورد تایید استاندارد های دنیا مورد آنلایز قرار گرفته است تا بتواند برای شما مدت زیادی کار دهد. ست شیرآلات شایان مدل باران دارای بدنه ای از جنس آلیاژ ها مقاوم می باشد تا بتواند بدنه ی خود را تمیز نگهدارد و در عمر تصویه ی آب به شما کمک کند.  

بیشتر بخوانید
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
باران
عنوان کالا
ست شیرآلات شایان مدل باران
برند
شایان
کشور سازنده
ایران
جنس بدنه (آلیاژ)
برنج
برند کارتریج
اروپایی
گارانتی
5 سال

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود