برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

ست شیرآلات ایتالیایی قهرمان با ظرفشویی ثابت

ست شیرآلات ایتالیایی قهرمان، تولید شده توسط برند قهرمان که از تولید کنندگان مطرح شیرآلات بهداشتی در کشورمان است از مرغوب ترین فلزات تهیه شده و با توجه به رنگشان با فلزات مختلفی آبکاری شده اند. ست شیرآلات ایتالیایی قهرمان در رنگ های کروم، استیل و طلایی براق موجود است.

بیشتر بخوانید
62,320,000 ‎ریال
رنگ
  • طلایی براق
  • کُروم
  • استیل
قبل از ثبت نهایی سفارش با ما تماس بگیرید تا یک مشاوره رایگان میهمان ما باشید
مرجع:
برند:
مورد پسند0
افزودن برای مقایسه 0
اضافه کردن به لیست خواسته ها
محصولات مرتبط
توضیحات

ست شیرآلات ایتالیایی قهرمان با ظرفشویی ثابت

ست شیرآلات ایتالیایی قهرمان با ظرفشویی ثابت یک ست بسیار زیبا می باشد که دارای فانتزی و زیبایی است. یکی از نقاط قوت ست شیرآلات ایتالیایی قهرمان با ظرفشویی ثابت، دسته های متنوع و فانتزی اما در عین حال راحت و کاربردی می باشد که تجربه کار کردن با آن را بسیار آسان و لذت بخش می کند. در ساخت ست شیرآلات ایتالیایی قهرمان با ظرفشویی ثابت از بهترین و جدیدترین جنس ساخت ها استفاده شده است و پس از آن توسط بهترین دستگاه های مورد تایید استاندارد های دنیا مورد آنلایز قرار گرفته است تا بتواند برای شما مدت زیادی کار دهد. ست شیرآلات ایتالیایی قهرمان با ظرفشویی ثابت دارای کارتیج های ساخته شده ی شرکت sedal اسپانیا می باشد که این کارتریج ها از با کیفیت ترین و معروف ترین مارتیج های دنیا هستند.

خرید اینترنتی ست شیر ایتالیایی

ست شیرآلات ایتالیایی قهرمان با ظرفشویی ثابت دارای بدنه ای از جنس آلیاژ ها مقاوم می باشد تا بتواند بدنه ی خود را تمیز نگهدارد و در عمر تصویه ی آب به شما کمک کند.  ست شیرآلات ایتالیایی قهرمان با ظرفشویی ثابت دارای بدنه ای از جنس آلیاژ برنج می باشد که بر روی آن پوشش نیکل کروم انجام شده است.ست شیرآلات ایتالیایی قهرمان با ظرفشویی ثابت در پشت خود دو عدد لنگی و پولکی می باشد تا بتوانید آن را به بهترین مدل نصب نمایید. آبکاری این ست شیرآلات ایتالیایی قهرمان با ظرفشویی ثابت از کروم می باشد که دارای درجه میکرون بالا است. در ست شیرآلات ایتالیایی قهرمان با ظرفشویی ثابت شما مدل شیر های شیر ظرفشویی قهرمان، شیر توالت قهرمان ، شیر روشویی قهرمان و شیر حمام قهرمان  مدل اردلان را می بینید که دارای ابعاد 25*25*5 سانتی متر و وزن 2 کیلو گرم می باشد. ست شیرآلات ایتالیایی قهرمان با ظرفشویی ثابت دارای حالت نصب توکار می باشد و که دارای نصب آسان است. شما می توانید از ست شیرآلات ایتالیایی قهرمان با ظرفشویی ثابت در آشپز خانه ، حمام ، دستشویی و روشویی استفاده کنید. 

بیشتر بخوانید
جزئیات محصول

مشخصات

عنوان کالا
ست شیرآلات ایتالیایی قهرمان با ظرفشویی ثابت
برند
قهرمان
کشور سازنده
ایران
جنس بدنه (آلیاژ)
برنج
برند کارتریج
اروپایی
گارانتی
5 سال

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود