برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

ست شیرآلات کلار مدل نیو آریا

ست شیرآلات کلار مدل نیو آریا، دارای طراحی خاص مناسب برای زیبا ساختن قسمت های مختلف منزل خود مانند آشپزخانه و مکان های دیگر می باشد. ست شیرآلات کلار مدل نیو آریا در رنگ کروم در مرجع کالای ساختمان چلونگر موجود است.

بیشتر بخوانید
170,000,000 ‎ریال
رنگ
  • طلایی براق
  • طلایی مات
  • کُروم
  • کُروم مات
  • سفید
  • رزگلد
قبل از ثبت نهایی سفارش با ما تماس بگیرید تا یک مشاوره رایگان میهمان ما باشید
مرجع:
برند:
مورد پسند0
افزودن برای مقایسه 0
اضافه کردن به لیست خواسته ها
محصولات مرتبط
توضیحات

ست شیرآلات کلار مدل نیو آریا

ست شیرآلات کلار مدل نیو آریا جزء شیر آلات توکار بوده و به راحتی نصب می شود و در آشپز خانه ، حمام ، دستشویی و روشویی می توان از آن استفاده کرد. یکی از نقاط قوت ست شیرآلات کلار مدل نیو آریا، دسته های متنوع و فانتزی اما در عین حال راحت و کاربردی می باشد که تجربه کار کردن با آن را بسیار آسان و لذت بخش می کند. ست شیرآلات کلار مدل نیو آریا یک ست بسیار زیبا می باشد که دارای طرح شیرآلات اروپایی کلار می باشد.

 خرید شیر آب

ست شیرآلات کلار مدل نیو آریا دارای بدنه ای از جن آلیاژ ها مقاوم می باشد تا بتواند بدنه ی خود را تمیز نگهدارد و در عمر تصویه ی آب به شما کمک کند. رنگ های طلایی و کروم هم دو رنگ هستند که در اکثر خانه ها ، ادارات ، سرویس های بهداشتی و غیره یافت می شود. در نهایت می رسیم به رنگ سفید که از معمول ترین  و کلاسیک ترین رنگ هر نوع شیر آلاتی است و می توان در هر جایی از آن استفاده کرد. ست شیرآلات کلار مدل نیو آریا دارای کیفیت بالایی می باشد. ست شیرآلات کلار مدل نیو آریا دارای گارانتی 5 ساله ی شرکت کلار می باشد. 

بهترین شیر آب

 ست شیرآلات کلار مدل نیو آریا در رنگ های سفید، کروم، کروم مات، طلایی براق، طلایی مات و رز گلد تولید شده است. دلیل وجود این تنوع رنگ زیاد این است که شما بتوانید رنگی از آن را انتخاب کنید که با طراحی دکوراسیون داخلی خانه شما ست و ترکیب می شود و باعث زیبا تر شدن آن می شود. شما می توانید ست شیرآلات کلار مدل نیو آریا را با قیمت بسیار مناسب از مرجع تخصصی کالای ساختمانی چلونگر سفارش دهید. رنگ های طلایی براق و کروم براق ست شیرآلات کلار مدل نیو آریا  دو تا از بهترین رنگ ها برای طراحی ها و دیزاین های لوکس هستند.

بیشتر بخوانید
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
نیو آریا
عنوان کالا
ست شیرآلات کلار مدل نیو آریا
برند
کلار پویا
کشور سازنده
ایران
رنگ
کروم
آبکاری
کروم
جنس بدنه (آلیاژ)
برنج
برند کارتریج
اروپایی
گارانتی
5 سال

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود