برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

ست شیرآلات نوبل مدل فونیکس

ست شیرآلات نوبل مدل فونیکس، توسط شرکت نوبل تولید شده است. شرکت نوبل تولید کننده شیرآلات بسیار با کیفیت و در رنگ های متنوع می باشد و محصولات آن، 7 سال گارانتی را نیز دارا می باشند.

بیشتر بخوانید
0 ‎ریال
ناموجود
مرجع:
برند:
مورد پسند0
افزودن برای مقایسه 0
اضافه کردن به لیست خواسته ها
محصولات مرتبط
توضیحات

ست شیرآلات نوبل مدل فونیکس

ست شیرآلات نوبل مدل فونیکس جزء شیر آلات توکار بوده و به راحتی نصب می شود و در آشپز خانه ، حمام ، دستشویی و روشویی می توان از آن استفاده کرد. یکی از نقاط قوت ست شیرآلات نوبل مدل فونیکس داشتن دسته ی زیبا و فانتزی اما در عین حال راحت و کاربردی می باشد که تجربه کار کردن با آن را بسیار آسان و لذت بخش می کند. ست شیرآلات کلار مدل امریکن یک ست بسیار زیبا می باشد که دارای طرح شیرآلات اروپایی کلار می باشد ست شیرآلات نوبل مدل فونیکس دارای کیفیت بالایی می باشد. خرید اینترنتی ست شیرآلات نوبل مدل فونیکس با قیمت بسیار مناسب از مرجع تخصصی کالای ساختمانی چلونگر.

خرید اینترنتی ست شیر آب

 ست شیرآلات نوبل مدل فونیکس در رنگ های کروم، مشکی طلایی و برنز تولید شده است ست شیرآلات نوبل مدل فونیکس دارای خاصیت ضد میکروب می باشد که باعث می شود کثیفی ها به شیر های این ست نماند و شاید این دلیلی باشد که شما را ترقیب به خرید ست شیرآلات نوبل مدل فونیک کند. ست شیرآلات نوبل مدل فونیکس دارای بدنه ای از جن آلیاژ ها مقاوم می باشد تا بتواند بدنه ی خود را تمیز نگهدارد و در عمر تصفیهٔ آب به شما کمک کند. ست شیرآلات نوبل مدل فونیکس دارای طرح بسیار زیبایی می باشد به گونه ای که چشم هر بیننده ای را به خود خیره می کند.

بیشتر بخوانید
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
فونیکس
عنوان کالا
ست شیرآلات نوبل مدل فونیکس
برند
نوبل
کشور سازنده
ایران
جنس بدنه (آلیاژ)
برنج
برند کارتریج
اروپایی
گارانتی
7 سال

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود